طبخ و توزیع یک و نیم میلیون پرس غذای گرم در فارس در در طرح «ایران همدل، اطعام مهدوی»

بذرافشان گفت: مردم خیر فارس با حمایت از ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان، یک و نیم میلیون پرس غذای گرم در طرح «ایران همدل، اطعام مهدوی» طبخ و توزیع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 25 فروردین) در مراسم افتتاحیه طرح «ایران همدل-اطعام مهدوی» و افطاری ساده در استان فارس گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته، یک میلیون پرس غذای گرم توسط خیران با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی طبخ و میان نیازمندان سراسر استان فارس توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد استان فارس افزود: امسال نیز، مردم خیر فارس با حمایت از ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان، یک و نیم میلیون پرس غذای گرم در طرح «ایران همدل، اطعام مهدوی» طبخ و توزیع خواهند کرد.

وی اضافه کرد: در این میان، اولویت با مددجویان کمیته امداد فارس است و پس از آن غذای گرم میان مددجویان بهزیستی و سایر مراکز خیریه نیز توزیع خواهد شد.

بذر افشان اعلام کرد: افرادی که در سال های قبل در ماه مبارک رمضان اقدام به پخت نذری می‌کردند و امسال به دلیل شیوع کرونا قادر به پخت نذری نیستند، نذورات خود را م یتوانند برای طبخ با رعایت نکات بهداشتی و توزیع در اختیار کمیته امداد فارس بگذارند.

وی با اشاره به نحوه مشارکت مردم خیر در این طرح گفت: خیران و مردم نیک اندیش استان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۷۰۹۳۷۶ و یا کدمهربانی #۰۷۱۸۸۷۷* واریز کنند.

خاطر نشان می شود این مراسم با حضور فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با راه اندازی ۱۱۸ آشپزخانه و توزیع ۵۰ هزار پرس غذای گرم برگزار شد.

کد خبر 1046158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha