منطقه گردشگری و مذهبی بابا گرگر قروه ساماندهی می‌شود

مرادی گفت: منطقه گردشگری و مذهبی بابا گرگر شهرستان قروه ساماندهی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محمد مرادی سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان قروه چهارشنبه 25 فروردین ماه 1400 در جلسه با ریاست اداره اوقاف قروه گفت: منطقه نمونه گردشگری بابا گرگر یکی از مهمترین مناطق گردشگری استان و کشور است که می‌تواند به تنهایی این شهرستان را به قطب گردشگری کشور تبدیل و موجب رشد، توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در قروه شود.

 

وی به لزوم تسریع در ساماندهی زیر ساخت‌های این منطقه اشاره کرد و افزود: یکی از طرح‌های مهم منطقه بابا گرگر پارکینگ در دست احداث است که لازم است در روند احداث آن تسریع شود.

 

مرادی لزوم بازدید مشترک مسئولین شهرستان و استان از این منطقه به منظور بررسی وضعیت آن را مهم ارزیابی و عنوان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه نقش تاثیر گذاری در توسعه اصولی این منطقه دارد.

 

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قروه رفع مشکل اعتباری منطقه بابا گرگر را یکی از برنامه‌های در دست اقدام این اداره برشمرد و اظهار داشت: تصمیم نهایی و قاطع به منظور رفع مشکلات این منطقه حائز اهمیت باید در کارگروه گردشگری شهرستان در کمترین زمان ممکن بررسی و تصویب شود.

کد خبر 1046159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha