اجرای مجازی طرح مفتاح الجنه با حضور امام جمعه گلوگاه

طرح مفتاح الجنه مجازی با حضور خیران، در دفتر امام جمعه گلوگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و خیران و مسئولان با مشاهده ویدئویی از وضعیت خانواده های تحت حمایت باخبر شدند و در صدد رفع مشکلات آنها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، عصر امروز(۲۵فروردین) طرح مفتاح الجنه مجازی با حضور خیران،حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد مازندران، و حجت الاسلام «سید ابراهیم میراحمدی» امام جمعه گلوگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و خیران و مسئولان با مشاهده ویدئویی از وضعیت خانواده های تحت حمایت باخبر شدند و در صدد رفع مشکلات آنها قرار گرفتند.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران در حاشیه اجرای این طرح اظهار کرد: سال گذشته ۲۰۶میلیارد تومان تسهیلات اشتغال جذب و طرح اشتغال برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شد.

 

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» گفت: همه دست به دست هم با همدلی و وفاق با خلوص نیت برای خدمت به نیازمندان گام برداریم.

 

وی با بیان اینکه ۳۴۰ مرکز نیکوکاری در استان برای خدمت رسانی به نیازمندان ایجاد شده است، افزود: تمام تلاش کارکنان این نهاد این است که مددجویان پشت نوبت خدمت نباشند و به همه آنها در حد توان خدمات ارائه دهیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه مراکز نیکوکاری در استان ایجاد شد تا در سریعترین زمان به نیازمندان خدمت رسانی شود، گفت: در بخش مسکن در گلوگاه ساخت  بیش از ۱۰۰واحد مسکن مددجویی شروع شد که این نشان از یکدلی و همراهی مسئولان و خیران این شهرستان با کمیته امداد دارد.

 

وی افزود: با اراده قوی باید در میدان خدمت رسانی حضور یابیم و به نیازمندان یاری رسانیم و مشکلات آنان را رفع کنیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه ۶۷هزار خانوار در استان معیشت بگیر  کمیته امداد مازندران بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، گفت: با کمک خیران ۶۶۰۰تبلت تهیه و به تمامی دانش آموزان تحت حمایت متقاضی تبلت اهدا شد.

 

 امام جمعه گلوگاه هم در این دیدار گفت: باید خالصانه  و از صمیم قلب خدمت رسانی کرد و لبخند را به چهره نیازمندان نشاند.

 

حجت الاسلام «سید ابراهیم میر احمدی» اذعان کرد:  خوشبختانه کمیته امداد در امر خدمت رسانی موفق عمل کرده است.

 

وی از کارکنان کمیته امداد مازندران در راستای کمک به نیازمندان و محرومان تقدیر کرد.

 

 

کد خبر 1046162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha