برگزاری نشست های تفسیر قرآن با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

مومنی شاد گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان نشست های تفسیر قرآن با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جوار امامزاده مختار (ع) یاسوج برگزار می شود.

حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد» ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: طرح «ضیافت الهی» هر ساله با فرارسیدن ماه رمضان در سراسر کشور توسط سازمان اوقاف برگزار می ‌شود و یکی از طرح‌های مستمر با هدف برگزاری هرچه بهتر مراسم و مناسبت‌های ماه رمضان در بقاع متبرکه شاخص کشور است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین استفاده از ظرفیت فضای معنوی ماه رمضان، ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی، تقویت باورها، ایجاد فضای انس با قرآن کریم در جامعه، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه برای نسل جوان، تبلیغ جذب مشارکت‌های مردمی و اجرای دقیق نیات واقفین خیر اندیش از جمله مهم ترین اهداف طرح «ضیافت الهی» است.

 

وی یادآور شد: طرح «ضیافت الهی» ماه مبارک رمضان امسال در 17 بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

مومنی شاد با بیان اینکه امسال برنامه های تفسیر نیز از طریق فضای مجازی و شبکه استانی پخش می شود، ادامه داد: برنامه‌های مجازی مانند تفسیر قرآن امسال توسط آیت الله «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در جوار امامزاده مختار (ع) شهرستان بویراحمد انجام می‌شود و هم استانی ها می‌توانند از طریق سیمای استانی شبکه دنا آن را دنبال کنند.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌هایی که اوقاف و امور خیریه امسال در ماه مبارک رمضان تدارک دیده، پخت غذای گرم و توزیع بین جامعه هدف با رعایت پروتکل های بهداشتی است که در این راستا از ظرفیت حسینیه ها، تکایا و بقاع متبرکه استفاده خواهد شد.

 

وی گفت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا در استان، برنامه‌ها بدون حضور مردم و در کانال‌های اختصاصی بقاع متبرکه در فضای مجازی برگزار خواهند شد.

کد خبر 1046197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha