رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری عوامل اجرایی شرط برگزاری انتخاباتی سالم است

فرماندار شهرستان قرچک گفت: آموزش نیروها و رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری عوامل اجرایی شرط برگزاری انتخاباتی سالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،نشست برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان قرچک به ریاست فرماندار و با حضور معاونین فرمانداری، بخشدار مرکزی و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار و رئیس هیأت اجرایی انتخابات در شهرستان قرچک با تأکید بر اهمیت آموزش نیروی انسانی در فرآیند برگزاری انتخابات اظهار داشت: آموزش عوامل اجرایی و رعایت اصل بی‌طرفی و امانت‌داری توسط این افراد از مؤلفه‌های مهم و شرط برگزاری انتخاباتی سالم است.

وی افزود: ستاد انتخابات شهرستان قرچک آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور بوده و در این راستا نیز وظایف کمیته‌های ستاد به نحو احسن در حال انجام است و امیدواریم همچون ادوار گذشته انتخاباتی باشکوه با حضور حماسی و حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را شاهد باشیم.
خطیبی برگزاری انتخابات سالم را از اهداف دستگاه اجرایی دانست و تصریح کرد: بایستی با بررسی مشکلات ادوار گذشته و ارائه راهکارهای مناسب، انتخابات خردادماه را بدون نقص برگزار کنیم و از اعضای ستاد انتظار می‌رود برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سه انتخابات پیش‌رو در فرصت باقی‌مانده تمهیدات لازم را بیندیشند.
فرماندار قرچک با تاکید بر فراهم کردن فضای انتخابات سالم جهت تمامی افکار و سلیقه ها اظهار داشت: رفتار و گفتار مجريان انتخابات بايد بيانگر بی‌طرفی کامل آنها باشد و تمامی عوامل اجرایی به اين موضوع واقف باشند که در انجام وظایف خود بدون جانبداری عمل کرده و اعتماد مردم را یک پشتوانه و آرای آنان را حق‌الناس بدانند.
وی در پایان گفت: آموزش نیروهای ستاد انتخابات و کلیه عوامل اجرایی حاضر در شعب اخذ رأی، از مؤلفه‌های مهم برگزاری انتخابات سالم است که باید به آن توجه ویژه داشت.

کد خبر 1046237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha