مواسات و کمک های مومنانه  تنها به بسته های معیشتی خلاصه نشود

حجت الاسلام میرمنافی گفت: مواسات و کمک های مومنانه تنها به بسته های معیشتی خلاصه نشود و مردم باید در این ایام سخت در کنار هم باشند.

حجت الاسلام «سیدسعید میرمنافی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: در وضعیت بیماری منحوس کرونا قرار داریم و موج جدیدی از اپیدمی کرونا را شاهد هستیم و این مهم باعث شده که برخی از کسب و کارها تعطیل شود.

 

استاد حوزه و دانشگاه به مشکلات معیشتی اقشار آسیب دیده از کرونا در این ایام اشاره کرد و گفت: در این ماه پر خیر و برکت آن دسته از افرادی که توان مالی دارند به هر شکلی که می توانند نسبت به دستگیری از این اقشار آسیب دیده کمک کنند.

 

حجت الاسلام میرمنافی یادآور شد: این کمک ها تنها به بسته های معیشتی خلاصه نشود و مردم باید در این ایام سخت در کنار هم باشند، مالکان به مستاجران املاک خود که کرونا گرفتند و یا به دلیل اپیدمی کرونا با تعطیلی رو به رو شدند مساعدت کنند.

 

وی افزود: کمک های مومنانه باید با حفظ آبرو و کرامت انسانی باشد، بسیاری از افراد نیازمند آبرومند داریم که نیازمندی خود را عنوان نمی کنند و باید هر کسی به توان خود در این ایام کمک کند.

 

استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: امام علی (علیه السلام) می فرماید «اگر کسی بتواند قلب یک مسلمان را شاد کند خداوند دل او را شاد خواهد کرد».

 

کد خبر 1046247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha