جهادگران اندیمشکی به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک از اعزام جهادگران اندیمشکی به بیمارستان‌ها با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و در راستای کمک به کادر درمان خبر داد.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص اقدامات جهادی بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: جلسه‌ای به همراه جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی با سرپرست شبکه بهداشت و درمان اندیمشک داشتیم که در پایان این جلسه چندین موضوع مصوب شدند.

 

فرمانده بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک افزود: تهیه، بسته‌بندی و تحویل آبمیوه‌های طبیعی هویج و پرتقال به کادر درمان و بیماران کرونایی در راستای تقویت سیستم ایمنی بدنی آنها صورت می‌گیرد.

 

وی از اعزام جهادگران اندیمشکی به بیمارستان‌ها با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و به منظور کمک به کادر درمان خبر داد و اذعان کرد: علاقه‌مندان به حضور در بیمارستان‌ها می‌توانند به دفتر بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) اندیمشک مراجعه کنند تا طی یک پروسه اداری امور آنها انجام شود.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند تصریح کرد: کمیته جلوگیری از برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری نیز با این هدف تشکیل شده که با خانواده‌های متوفیان صحبت شود تا از برگزاری تجمع اجتناب کنند.

 

وی همچنین یاد آور شد: تهیه و پخش تصاویر و کلیپ‌های موثر در فضای مجازی صورت خواهد گرفت تا خطر جدی ویروس کرونا را به مردم نشان دهیم و بتوانیم آنها را به رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی دعوت کنیم.

 

کد خبر 1046285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha