شهروندان  همکاری لازم را با برنامه‌ها و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا داشته باشند

بهمئی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان بندرماهشهر، از شهروندان درخواست کرد همکاری لازم را با برنامه‌ها و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا داشته باشند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، آمار تعداد مبتلایان کاهش یابد.

«صالح بهمئی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر اظهار کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از افزایش آمار مبتلایان به این بیماری، نظارت‌ها از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تشدید شده تا چگونگی رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این مراکز مورد بازرسی قرار گیرد و در صورت مشاهده تخلف آن مرکز تعطیل ‌شود.

 

رئیس مرکز بهداشت بندر ماهشهر عنوان کرد: در بازدیدهایی که در دو روز گذشته توسط کارشناسان سختکوش بهداشت محیط و با همکاری کارشناسان اداره اماکن عمومی، از تمامی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به عمل آمد، ۲۵ مرکز به علت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی پلمب شد.

 

وی تصریح کرد: به علت افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا، مصوبات جدیدی از طرف فرمانداری اعلام شده و طبق دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا، فقط اصناف گروه یک اجازه فعالیت دارند.

 

بهمئی با توجه به وضعیت قرمز شهرستان از شهروندان درخواست کرد همکاری لازم را با برنامه‌ها و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا داشته باشند تا با رعایت پروتکل های بهداشتی، آمار تعداد مبتلایان کاهش یابد، همچنین از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند.

 

وی یاد آور شد: مراکزی که قرار است فعال باشند، استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی و شست‌وشوی مکرر دست ها را که مکمل یکدیگرند، حتما جدی بگیرند.

 

کد خبر 1046294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha