برگزاری بیش از ۵۰ برنامه با محوریت «قرآن و عترت» در ماه مبارک رمضان

پیرسبزی ضمن تشریح فعالیت های فرهنگی و هنری ماه مبارک رمضان در این اداره کل، گفت: بیش از ۵۰ برنامه با محوریت قرآن و عترت توسط اداره کل در این ماه برگزار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» امروز (۲۶ فروردین ماه) اظهار کرد: همان طور که فصل بهار، فصل رویش طبیعت و جان گرفتن دوباره آن است، نزول قرآن و هم نشینی با خدا در ماه مبارک رمضان نیز حیاتی دوباره بر روح و جان انسان هاست.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیش از ۵۰ برنامه با محوریت قرآن و عترت توسط این اداره کل در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تفسیر سوره های قرآن کریم، مسابقات ویژه کتابخوانی، تجلیل از فعالان قرآنی، شرح و مسابقات ادعیه ماه مبارک رمضان، جزء خوانی قرآن کریم بخشی از برنامه های اجرایی در سراسر استان است .

 

وی در ادامه اجرای نمایش های موضوعی به صورت مجازی، برگزاری شب های شعر ویژه ماه رمضان، محافل اُنس با قرآن به صورت مجازی، تهیه کلیپ های موضوعی سبک زندگی و مهدودیت، اجرای طرح تفسیر ۱۰۰ ثانیه ای، شرح دعای صحیفه سجادیه و طرح اکرام ایتام را از دیگر برنامه های این کل در سراسر عنوان کرد.

 

پیرسبزی با اشاره به اجرای برنامه های متعدد فرهنگی توسط مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان، یادآور شد: با هماهنگی های صورت گرفته مؤسسات قرآنی استان با موضوعات قرآن و عترت برنامه های متنوع قابل توجهی برای برگزاری در این ماه مبارک به ویژه در بستر فضای مجازی تدارک دیده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این برنامه ها هنچنین در سراسر شهرستان ها و مناطق استان با محوریت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها برگزار می شوند.

کد خبر 1046319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha