کسب رتبه نوجوان مسجدی در مسابقه ملی وصیت نامه شهید سلیمانی 

میثم زارع گفت: علی اصغر زارع نیا یکی از نوجوانان مسجدی است که توانست با تلاش رتبه برتر کسب کند و نام روستای خود را به عنوان دوستداران مکتب حاج قاسم در سطح کشور مطرح کند.

«میثم زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه سالگرد حاج قاسم سليمانی و ياران ايشان، مسابقه ملی وصیت نامه شهید سلیمانی به صورت فضای مجازی برگزار شده و خوشبختانه اکنون پس از اعلام نتایج، یکی از اعضای کانون باقرالعلوم موفق به کسب رتبه شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: علی اصغر زارع نیا یکی از نوجوانان مسجدی است که توانست با تلاش رتبه برتر کسب کند و نام روستای خود را به عنوان دوستداران مکتب حاج قاسم در سطح کشور مطرح کند.


وی بیان کرد: زارع نیا از دانش آموزان ممتاز مدرسه ابتدایی ۱۲ فروردین روستای ریگ سلمی و یکی از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) است.


زارع ابراز کرد: اعضای کانون باقرالعلوم به دلیل عشق و ارادت به سردار دلها در مسابقه ملی وصیت نامه شهید سلیمانی شرکت کردند که از میان آنها به لطف خداوند زارع نیا موفق به کسب رتبه شد.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج تاکید کرد: پس از شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به منظور تبیین مکتب حاج قاسم و آشنایی نوجوانان و جوانان مسجدی با شخصیت والای این شهید بزرگوار، بازخوانی وصیت نامه سردار دلها در اولویت اصلی فعالیت های کانون قرار گرفت.

 

وی یادآور شد: مسابقه ملی وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی سازمان فضای مجازی بسیج استان فارس برگزار شد.


زارع در خاتمه عنوان کرد: کانون فرهنگی هنری باقر العلوم (ع) در روستا محروم ریگ سلمی از توابع شهرستان قلعه گنج قرار دارد و اعضای آن با کمترین امکانات به فعالیت های قرآنی، فرهنگی و هنری پرداخته است.
 

کد خبر 1046352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha