یک سوم کارکنان بهزیستی شیراز به علت وضعیت قرمز کرونا در محل کار حضور دارند

سلیم حقیقی گفت: یک سوم کارکنان بهزیستی شیراز به دلیل وضعیت قرمز کرونا با هدف اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در محل کار حضور دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرحمان سلیم حقیقی»، امروز (پنج شنبه 26 فروردین) با اشاره به اجرای مصوبات شصت و چهارمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در بهزیستی فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: اداره کل بهزیستی فارس و شهرستان های تابعه با هدف اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اکنون به شیفت بندی کارکنان خود اقدام کرده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس افزود: بدین ترتیب در شیراز که وضعیت قرمز دارد، یک سوم کارکنان بهزیستی در محل کار حضور دارند.

وی اضافه کرد: همچنین تمامی ماموریت های اداره کل بهزیستی فارس لغو شده و جلسات با حضور ۱۵ نفر و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تشکیل می شود.

سلیم حقیقی اعلام کرد: تا کنون بیش از ۲۵۰ دستورالعمل و شیوه نامه پروتکل های بهداشتی ویژه مراکز تجمعی و اقامتی به ادارات و مراکز تابعه استان ارسال شده است.

مدیر روابط عمومی بهزیستی فارس با اشاره به مددجویان و جامعه هدف بهزیستی به عنوان گروه های پر ریسک ابتلا به بیماری کرونا گفت: برای کاهش تردد و خطر ابتلای آنها به کرونا، اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف از طریق شماره تلفن ۱۲۱۸ ۳۸۳۸ آماده پاسخگویی تلفنی به مددجویان است.

وی تصریح کرد: ملاقات های حضوری مدیر کل بهزیستی فارس نیز با هماهنگی قبلی و به صورت تلفنی و مجازی انجام می شود.

کد خبر 1046364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha