برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در امامزاده عبدالله (ع) گرگان/ طبخ ١٠٠ هزار پرس غذای گرم در ماه رمضان

حجت الاسلام سلیمانی فرد از برگزاری مراسم جزء خوانی قرآن کریم در امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان خبر داد و گفت: این مراسم به صورت زنده از طریق صدا و سیمای استان گلستان پخش می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» عصر امروز (پنجشنبه 26 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ماه ضیافت الهی و بندگی خدا قرار داریم و در این راستا در کنار جوار امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان تا پایان ماه مبارک رمضان آیین جز خوانی قرآن کریم را با بهره گیری از ظرفیت حفاظ و اساتید قرآنی برگزار می کنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان ادامه داد: این محافل قرآنی از طریق صدا و سیما پخش می شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی خدام آستانه مبارکه به عنوان نایب الزیاره مردم مومن و ولایتمدار گلستان در این مراسم حضور پیدا می کنند و مردم گلستان می توانند از طریق صدا و سیما از این برنامه معنوی بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد یادآور شد: در کنار آیین جز خوانی قرآن کریم از شبکه اجتماعی برنامه تفسیر قرآن کریم به همراه مسابقات پیامکی نیز پیش بینی شده است و برنامه سحر و سایر ادعیه و دعای افتتاح و غیره نیز در این ماه پر برکت از طریق صدا و سیما پخشمی شود.

 

وی گفت: ماه مبارک رمضان، ماه انفاق و همدلی است و در این راستا افتتاح آشپزخانه های تحت عنوان ضیافت الهی و همدلی در نظر گرفته شده و با همت خیران نسبت به رزمایش مواسات و همدلی اقدام می کنیم و پیش بینی شده که ١٠٠ هزار پرس غذای گرم و پنج هزار بسته معیشتی در ماه رمضان در محلات و اقشار آسیب دیده و نیازمند توزیع شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بیان کرد: انتظار داریم در شرایط کرونایی خیران کمک کنند تا از آسیب ها و آلام مردم کم کنیم.

 

کد خبر 1046374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha