دو مجموعه نرم افزاری آیت الله مظاهری منتشر شد

دو مجموعه نرم افزاری از آثار آیت الله العظمی حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان همزمان با ماه مبارک رمضان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان،  دو مورد لوح فشرده نرم‌افزاری با عناوین «صبر، کیمیای سعادت انسان» و «معاد، سرنوشت جاودانۀ انسان« که حاوی آثار و محتوای تولیدی آیت ‌‌الله العظمی مظاهری مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان همزمان با ماه مبارک رمضان منتشر شد.

 

در این دو محتوای چند رسانه ای مباحث اخلاقی پیرامون صبر و رمز رستگاری انسان جمع آوری و در قالب صوت و متن آماده شده که در از سوی مرکز فرهنگی دفتر این مرجع تقلید تدوین و آماده شده است.

 

در نرم‌افزار‌ «صبر، کیمیای سعادت انسان» سخنرانی های آیت الله مظاهری در خصوص مباحث فردی، خانوادگی و اجتماعی صبر گردآوری و تبدیل به فایل فشرده نرم افزاری شده است.

 

مبانی قرآن و عترت و نقش آن ها در پیشرفت انسان و فضائل اخلاقی گردآوری و در قالب نرم افزار  «معاد، سرنوشت جاودانۀ انسان» تدوین و منتشر شده است.

 

موسسه فرهنگی و مطالعاتی الزهرا(س) تولیدات و محتواهای اخلاقی، دینی و فرهنگی آیت الله مظاهری را در قالب کتاب و نرم افزار آماده و به فروش می رساند.

 

سخنرانی های این استاد اخلاق حوزه های علمیه اصفهان همواره در قالب کتاب و مجموعه های نرم افزاری تدوین و منتشر می شود تا مخاطبان آن با خرید و تهیه این محتواهای فرهنگی از فرصت ایجاد شده برای پیشرفت خود استفاده کنند.

کد خبر 1046377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha