خیریه آبشار عاطفه در کمک به نیازمندان موفق عمل کرده است

شمقدری گفت: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه هر برنامه ای را که در جهت کمک به نیازمندان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی داشته است به عنوان یک مدل جدید موفق بوده است و دیگران از این مدل الگو برداری کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «امیرالله شمقدری» در حاشیه مراسم اولین گام رزمایش مومنانه در مواسات و همدلی در اجرای فرامین آیت الله خامنه اب در آغاز سال 1400 گفت: رزمایش کمک مومنانه بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها یکی از نمونه های بسیار ارزشمند در کمک به نیازمندان در کشور ماست.

 

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران افزود: این مجموعه این حدیث پیامبر گرامی اسلام را سرلوحه خود قرار داده است که فرمودند: مومنین نسبت به هم مثل یک پیکر هستند و در رحمت، مهربانی و عاطفه به قدری نسبت به هم عاطفه دارند که شب خوابشان نمی برد و خیریه آبشار عاطفه ها یکی از این نمونه ها است.

 

وی بیان کرد: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در سال ۸۶ مجموعه تقریبا فعال در کلانشهر مشهد بود و طی سالهای بعد در  سطح استان و بعد در سطح کشور خوش درخشید و باید دیگران از این مدل الگو برداری کنند.

 

شمقدری اظهار داشت: مدلی که خیریه آبشار عاطفه ها در کمک به نیازمندان در پیش گرفته است یک مدل در مکتب حاج قاسم سلیمانی است و در همان مسیر حرکت کرده است، اگر سیل است حاج قاسم است و اگر کمک های مومنانه است او هم هست و اگر در خارج از این مرزها است برای امنیت، راحتی و آسایش مسلمانان حاج قاسم در خط مقدم این میدان است و به همین دلیل رهبر معظم انقلاب فرمودند:" حاج قاسم یک مکتب بود".

 

وی افزود: بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه هر برنامه ای را که در جهت کمک به نیازمندان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی داشته است به عنوان یک مدل جدید موفق بوده است و دیگران از این مدل الگو برداری کردند و آثار و دستاوردهای خوبی برای کشور داشتند و امیدوارم این مدل در سراسر ایران تکثیر شود.

 

 

کد خبر 1046388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha