افزایش بخش‌های بستر به بیماران کرونایی در دزفول

قمیشی  از افزایش بخش‌های بستری بیماران کرونایی به ۱۴ بخش در بیمارستان بزرگ دزفول خبر داد و گفت: تعداد افراد مراجعه کننده با علائم حاد به بیمارستان افزایش یافته و اکثر آنها دارای شدت ابتلا و علائم ویروس انگلیسی‌ هستند.

«علی قمیشی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: به دلیل افزایش آمار بستری های کرونایی، یک بخش دیگر از بیمارستان بزرگ دزفول به بیماران کرونایی اختصاص یافت و در مجموع اکنون ۱۴ بخش این بیمارستان به کرونا اختصاص دارد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: تعداد افراد مراجعه کننده با علائم حاد به بیمارستان افزایش یافته و اکثر آنها دارای شدت ابتلا و علائم ویروس انگلیسی‌ هستند.

 

وی  با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۰ بیمار نیز که می بایست در بیمارستان بستری شوند به صورت سرپایی در حال درمان هستند تصریح کرد: یک واحد در بیمارستان بزرگ دزفول شکل گرفته و افرادی که به صورت سرپایی درمان می‌شوند روزانه با مراجعه به این واحد، داروهای لازم را دریافت می کنند.

 

قمیشی آمار ابتلا، بستری و فوتی های ناشی از کرونا در دزفول را صعودی و وضعیت این شهرستان را بحرانی و اضطراری برشمرد و اضافه کرد: تعداد روزانه مراجعان با علائم کرونا به بیمارستان بزرگ دزفول بیشتر از ظرفیت پذیرش بیمارستان است و پیش بینی می شود این روند صعودی آمار ابتلا در دزفول تا سه هفته دیگر ادامه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه وضعیت کرونا در شهرستان دزفول بحرانی است ابراز کرد: روزانه تست ۲۵۰ تا ۳۵۰ نفر در دزفول مثبت می شود و همچنین افراد زیادی نیز هستند که با وجود داشتن علائم، تست نمی دهند که با احتساب این افراد می توان گفت روزانه قریب به ۶۰۰ نفر در دزفول کرونا مثبت می شوند.

 

قمیشی در پایان بار دیگر از مردم خواست پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از شرکت در مراسمات ترحیم و عروسی جدا خودداری کنند.

 

کد خبر 1046401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha