بسیج مانه و سملقان بسته‌های غذایی بین نیازمندان توزیع کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان گفت: ۱۰۰ بسته غذایی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال بین نیازمندان و افراد کم‌درآمد و آسیب‌پذیر این شهرستان توزیع شد.

 "سعید وطن دوست"  در حاشیه اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مانه و سملقان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  افزود: این اولین مرحله از اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان است که  بر اساس لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور حمایت و دستگیری از خانواده های نیازمند و افرادی که بر اثر ویروس کرونا متضرر شده اند،  انجام می‌شود.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه و سملقان اظهارداشت: نیروهای سپاه پاسداران از ابتدای شیوع ویروس کرونا نقش موثری در کمک رسانی به مردم داشته اند و همواره در امر کمک رسانی به نیازمندان پیشگام بوده اند و در بحران های مختلف نیز نقش آفرینی موثری داشته اند.

 

 

وطن دوست افزود: تعداد ۱۴ هزار و ۳۵۰ بسته معیشتی با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال  تاکنون تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

 

وی همچنین از تهیه و توزیع ۲۸ هزار پک بهداشتی از ابتدای کرونا در شهرستان بین نیازمندان خبر داد و افزود:  توزیع ۶۰ هزار پرس غذای گرم، کشتار ۴۹ راس دام، توزیع ۶۰ بسته آرد ۴۰ کیلویی، توزیع  پنج هزار بسته یلدایی، توزیع ۷۰ سری  جهیزیه و توزیع  ۲۰۰ بسته لوازم التحریراز جمله خدمات ارائه شده است.

 

 

 

کد خبر 1046435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha