استقبال جوانان مسجدی بام ایران از مسابقه کتابخوانی «مهندسی جوانی»

مظاهری گفت: به همت ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور و به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی «مهندسی جوانی» در کانون های فهمای چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به همت ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور و به مناسبت ماه مبارک رمضان مسابقه کتابخوانی «مهندسی جوانی» در کانون های فهمای چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این کتاب که از سوی حجت الاسلام «حمیدرضا مهدوی ارفع» جمع بندی شده و ترجمه‌ نامه ۳۱ نهج البلاغه که حضرت امیرالمومنین علی (ع) خطاب به فرزند خود امام حسن مجتبی (ع) نگاشته ‌و در بردارنده توصیه‌ های اخلاقی و تربیتی است.

 

وی ابراز کرد: با توجه به جوان بودن جامعه امروز، این اثر یک منشور ذهنی کامل برای جوانان ایران به منظور تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

 

مظاهری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با استقبال از برنامه های فرهنگی که در بستر فضای مجازی برگزار می شود، در این مسابقه نیز با حضوری گسترده شرکت می کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این مسابقه کتابخوانی ویژه نوجوانان و جوانان اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است.

 

وی یادآور شد: علاقه مندان از ۲۵ فروردین تا پایان خرداد ۱۴۰۰ می‌توانند با مراجعه به سامانه «بچه های مسجد» در این مسابقه شرکت کنند.

 

خاطرنشان می شود: به نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «مهندسی جوانی» به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا می شود.

 

کد خبر 1046455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha