برنامه ‌های ماه مبارک رمضان کانون ‌های مساجد در فضای مجازی برگزار می شود

اسداللهی گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان قالب برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بروجن به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

«علی اسداللهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان قالب برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بروجن به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: قرائت روزانه یک جزء از قرآن کریم با نوای قاریان برجسته عضو کانون های مساجد شهرستان بروجن و انتشار فایل آن در شبکه های مجازی ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد جهت استفاده از جمله فعالیت های اجرای است.

 

وی به برگزاری طرح کشوری «یاریگران زندگی» در کانون های فرهنگی هنری شهرستان بروجن اشاره کرد و افزود: این طرح دوره تربیت مربی «یاریگران زندگی» در حوزه پیشگیری از اعتیاد است که علاقمندان می توانند تا 31 اردیبهشت ماه جهت شرکت در این طرح به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.

 

اسداللهی گفت: همچنین به برگزاری طرح کشوری مسابقه تفسیر کوتاه جزء هفتم قرآن کریم اشاره کرد و گفت: این طرح شامل 30 مسابقه روزانه از آیات جزء هفتم قرآن کریم است که علاقمندان شرکت در این طرح می توانند به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن، کمک به نیازمندان را از اهم فعالیت ‌ها در ماه مبارک رمضان برشمرد و افزود: در این راستا کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بروجن به صورت خودجوش و فعال برای کمک به نیازمندان بسته ‌های غذایی و حمایتی را تهیه و بین خانواده های نیازمند و محروم توزیع می کنند.

 

کد خبر 1046460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha