۳۰ بسته غذایی بین نیازمندان کانرود توزیع شد

معاشرتی گفت: به همت گروه جهادی شهید یونس حسینی و کانون امام مهدی(عج)؛۳۰ بسته غذایی به ارزش ۹ میلیون تومان در بین نیازمندان روستای کانرود بخش لوندویل شهرستان آستارا توزیع شد.

«رضا معاشرتی» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: در قالب اردوی جهادی که فروردین ماه امسال در روستای کانرود برگزار شد چهار سرویس بهداشتی و حمام برای نیازمندان این منطقه با صرف هزینه حدود ۱۰ میلیون تومان احداث شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا با بیان اینکه اعضای کانون و گروه جهادی شهید یونس حسینی در قالب این اردوی جهادی با بهره گیری از پزشکان متخصص خدمات پزشکی همچون دندانپزشکی و چشم پزشکی را به روستاییان ارائه دادند، افزود: ارزش خدمات ارائه شده چشم پزشکی به روستانشینان بالغ بر ۳۵ میلیون تومان بود.

 

وی تصریح کرد: یک پزشک عمومی نیز در این اردوی جهادی حضور داشت که به ویزیت رایگان بیماران پرداخت و دارو به ارزش ۱۰ میلیون تومان به صورت رایگان به آنان تجویز کرد.

 

معاشرتی به اهدایی ۲۲ مانتو به نیازمندان روستای کانرود اشاره کرد و گفت: این مانتوها توسط یکی از اعضای خیر گروه جهادی خریداری شده بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب الزمان(عج) بندر آستارا افزود: ارزش مانتوهایی که به نیازمندان روستا اهدا شد چهار میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

 

معاشرتی با اشاره به توزیع ۳۰ بسته غذایی به ارزش ۹ میلیون تومان به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر روستای کانرود، خاطرنشان کرد: بسته های غذایی که بین نیازمندان شامل برنج،ماکارونی، گوشت، مرغ، آبمیوه، مربا، لوبیا، عدس و رب گوجه بود.

کد خبر 1046481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha