پیش بینی روند صعودی کرونا در فارس در هفته جدید

قاسم پور گفت: هفته آینده برای فارس مانند سایر استان های کشور شرایط سخت تر خواهد بود چون آثار سفرهای نوروزی و ... در هفته آتی خود را نشان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، امروز (جمعه 27 فروردین) با اشاره به تداوم اعمال محدودیت های کرونا در فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: در هفته آینده تعطیلی ها و ممنوعیت ها مثل هفته ای که گذشت در استان فارس تداوم خواهد یافت.

معاون استاندار فارس افزود: وضعیت فارس از نظر کرونا بدتر از سایر نقاط کشور نیست و تقریبا در تمامی نقاط کشور روند ابتلا و بستری سیر صعودی دارد.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت کرونا اضافه کرد: در چند روز قبل، روند ابتلا و فوتی در فارس با تمهیدات و تدابیر لازم به یک ثبات رسیده است و آمادگی کامل در بخش های درمانی دولتی وجود دارد.

وی تاکید کرد: اجرای طرح «سردار شهید سلیمانی» در استان فارس موجب شناسایی به موقع روند ابتلا و شناسایی به موقع بیماران کرونا شده است.

قاسم پور ادامه داد: هفته آینده برای فارس مانند سایر استان های کشور شرایط سخت تر خواهد بود چون آثار سفرهای نوروزی و ... در هفته آتی خود را نشان خواهد داد.

وی اعلام کرد: تعطیلی مترو و اتوبوس شهری در شیراز نیز ادامه خواهد داشت، مشاغل گروه یک همچنان امکان فعالیت دارند و مراسم ایام ماه مبارک رمضان به صورت حضوری برگزار نمی شود و نماز جمعه و نماز جماعات نیز به طور کلی تعطیل شده اند.

قاسم پور عنوان کرد: در خیابان های مختلف شیراز اکثر اصناف از محدودیت ها تمکین کرده اند و پاساژها نیز تعطیل شده اند و شهر خلوت تر شده است و نظارت ها در هفته آینده جدی تر خواهد شد اما رعایت مردم و همراهی آنها نتیجه مطلوب در مهار بیماری دارد.

کد خبر 1046488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha