تداوم اجرای پویش «نذر ورزشی» در استان فارس تا عید سعید فطر

پاک فطرت گفت: پویش «نذر ورزشی» توسط هیئت ورزش های همگانی استان فارس همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا عید سعید فطر ادامه خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیروس پاک فطرت»، با اشاره به اجرای پویش «نذر ورزشی» در فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: هیئت ورزش های همگانی استان فارس در آستانه ماه مبارک رمضان و در تداوم پویش «آماده باش» اقدام به اجرای «نذر ورزشی» می کند.

رئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس ادامه داد: در این پویش با هدف ترویج فرهنگ مقابله با شیوع بیماری کرونا، ماسک، دستکش و زباله های رها شده در طبیعت جمع آوری می شود و تا عید سعید فطر  ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: کمیته های هیئت ورزش های همگانی و هیئت های شهرستانی ورزش همگانی فارس با مشارکت در این پویش به جمع آوری این زباله ها از طبیعت، تفرجگاه ها و پارک های استان می پردازند.

رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس با تاکید بر مشارکت مردمی در مقابله با کرونا بیان کرد: مشارکت مردمی در اجرای این پویش نقش موثری در پیشگیری از بیماری کرونا دارد و مردم استان باید به دور انداختن ماسک و دستکش های خود در سطل های زباله و یا کیسه های پلاستیک مناسب و در بسته و قرار دادن در محل مناسب توجه کنند و آنها را در پارک و تفرجگاه ها رها نکنند.

کد خبر 1046496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha