توزیع ۱۲۳ بسته معیشتی  بین خانواده های نیازمند به همت کانون شهید بهشتی ملایر

کمالی گفت: در ابتدای ماه رمضان ۱۲۳ معیشتی جمعا به مبلغ ۲۰ میلیون تومان به همت و کمک خیرین و اعضای کانون شهید بهشتی ملایر تهیه و بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

«علی کمالی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی ملایر یکی از کانون های  پویای ملایر است که این کانون در سال 82 مجوز خود را دریافت کرده و  فعالیتهای خوبی با همکاری هیات امنای مسجد، هیات مذهبی و...  توسط اعضای کانون در سطح شهرستان از سوی کانون انجام شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بهشتی ملایر  با اشاره به برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان  افزود:  سال  گذشته یکی از برنامه های این کانون برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی در سطح فضای مجازی  بود که مسال  به دلیل فراهم نشدن زیر ساخت ها نتوانستیم  این مسابقه را داشته باشیم .

وی با بیان اینکه در حال حاضر  بیشتر برنامه ها از بستر فضای مجازی انجام می‌شود گفت: برنامه های دینی و مذهبی در فضای مجازی  و ثبت برنامه ها در سامانه بچه های مسجد انجام می شود.

وی با اشاره به انجام کمک های مومنانه توسط این کانون و مرکز نیکوکاری مهر ماندگار تصریح کرد: در ابتدای ماه رمضان 123 معیشتی  جمعا به مبلغ 20 میلیون تومان به همت و کمک خیرین و اعضای کانون  تهیه و بین خانواده های نیازمند  توزیع شد.

کمالی  با بیان اینکه در صورت کمک خیران کمکهای معیشتی را در دستور کار داریم گفت: همچنین در ایام شعبانیه ونوروز نیز یک مورد  کمک ، شامل تهیه یک تخته فرش و یک دستگاه اجاق گاز برای یک زوج نیازمند به مبلغ 4 میلیون تومان توسط کانون انجام شد.

وی اضافه کرد: همچنین در میلاد امام حسین(ع)  نیز 40 بسته معیشتی با همت و کمک خیرین و اعضای کانون با مبلغ 10میلیون و 500 تومان  تهیه و در بین خانواده های نیازمند توزیع شد.

 وی با بیان اینکه برنامه خوبی دیگری نیز دردستور کار قراردارد گفت: در صورت اجرایی شدن این برنامه  اطلاع رسانی آن صورت می گیرد.

کد خبر 1046570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha