برگزاری کلاس های قرآنی  و آموزش سبک زندگی  توسط کانون هادیان نور ملایر در فضای مجازی

مطهری گفت: همزمان با ماه رمضان کلاس تفسیر قرآن ،کلاس اخلاق و آموزش های مباحث سبک زندگی اسلامی توسط کانون هادیان نور ملایر در فضای مجازی برگزار می شود.

«مهدی مطهری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون هادیان نور مسجد جامع ملایر در دهه 90 تاسیس شده است و در ایام مختلف سال  فعالیتهای فرهنگی، تبلیغی و جهادی خود را دارد.

مدیر کانون  فرهنگی هنری هادیان نور مسجد جامع ملایر با بیان اینکه بیشترین اعضای این کانون طلاب وجوانان هستند افزود:  بیش از 150 نفر عضو این کانون هستند  که در برنامه های مختلف مشارکت دارند.

وی  با اشاره به  برنامه های این کانون در ماه رمضان  گفت: با توجه به وضعیت  کرونا برنامه های حضوری در کانون  مانند سال های قبل نداریم.

مطهری با اشاره به اینکه از زمان شیوع کرونا طی چند مرحله تعداد زیادی بسته معیشتی به همت کانون  و با کمک خیران نیکوکاران تهیه و بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده گفت: در صدد هستیم که در ماه رمضان توزیع تعدادی بسته معیشتی را داشته باشیم که البته کمکهای موردی در طول ماه رمضان انجام می شود.

 وی  همچنین به فعالیت اعضای کانون در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: برنامه های مختلف مذهبی، مناسبتی و دینی در ابن فضا برای اعضا بارگزاری می شود.

وی برگزاری تفسیر قرآن ،کلاس اخلاق ،  مسابقه حفظ قرآن  برای رده  سنی کودکان و حفظ حدیث و آموزش های مباحث سبک زندگی اسلامی و خانواده  را از دیگر برنامه های این کانون در ماه رمضان برشمرد و تصریح کرد: با توجه  فعالیت مرکز مشاوره دینی نور  زیر نظر این کانون مطالب به  صورت آنلاین ویا  حضوری ارائه می شود.

کد خبر 1046571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha