پخت ۱۳۴ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه اطعام مهدوی استان زنجان

به گفته صغری، پیش بینی می شود در ماه مبارک رمضان ۱۳۴ هزار پرس غذای گرم برای خانواده‌های تحت حمایت با کمک مراکز نیکوکاری و خیران در آشپزخانه اطعام مهدوی استان پخت و توزیع شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در حاشیه افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال برنامه ریزی شده است با ایجاد 45 آشپزخانه در مناطق مختلف استان توزیع غذای گرم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شود.

 

هدایت صفری افزود: پیش بینی می شود در ماه مبارک رمضان تهیه حداقل  پخت 134 هزار پرس غذای گرم برای خانواده‌های تحت حمایت با کمک مراکز نیکوکاری ، خیران ونیکوکاران زنجانی است.

 

وی ادامه داد: در کنار توزیع غذای گرم تهیه سبد های معیشتی نیز در ماه مبارک رمضان در دستور کار این نهاد قرار دارد و برنامه ریزی شده است و حداقل 34هزار سبد غذایی به ارزش هر سبد بین 250 تا 300 هزار تومان تهیه وبا رعایت عزت نفس وکرامت انسانی  در اختیار خانواده‌های تحت حمایت  قرار گیرد .

 

صفری افزود: یکی دیگر از برنامه های کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان  طرح مفتاح الجنه می باشد که با حضور مسئولان استانی وشهرستانی جهت دلجویی وتفقد از خانواده های ایتام، بی سرپرست، بیمار وصعب العلاج انجام می گیرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال این طرح بصورت مفتاح الجنه نیابتی انجام خواهد گرفت وحامیان، خیران ونیکوکاران زنجانی می توانند با تهیه سبد های غذایی ومعیشتی  واهداء آن به کمیته امداد توسط مددکاران این نهاد در اسرع وقت در اختیار خانواده های نیازمند قرار گیرد.

 

صفری از دیگر برنامه های کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان را اجرای پویش ایران مهربان عنوان کرد و افزود:این طرح به منظور حمایت از ایتام وفرزندان محسنین جهت افزایش درآمد خانواده ها صورت می گیرد که هم استانی های عزیز می توانند از طریق سایت ekram.emdad.irشماره گیری تلفن نیکوکاری 33116وانتخاب گزینه 5ویا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در این طرح ثبت نام نمایند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان ماه مبارک  رمضان را فرصت خوبی برای کمک وهمدلی به نیازمندان دانست وگفت: هم استانی های عزیز زنجانی برای مشارکت در پویش ایران همدل وافطاری ساده می توانند از طریق شماره کارت مجازی 0420-5003-9979-6037،کد دستوری #024*8877*ویا شماره تلفن نیکوکاری33116 اقدام نمایند.

کد خبر 1046619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha