موجودیت ارتش برای حفظ  انقلاب اسلامی است

امیر سرتیپ دوم محمودی موجودیت ارتش برای حفظ انقلاب اسلامی است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه‌ها از جمله جنگ تحمیلی، بازسازی، جبهه مقاومت و مردم‌یاری، ماموریت‌های محوله خود را با تمام توان و به صورت تخصصی نشان داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، امیر سرتیپ دوم ستاد «محمود محمودی» امروز (۲۸ فروردین) در دیدار فرماندهان نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در آستانه روز ارتش  اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره آمادگی کامل برای دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد.

 

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۲۹ فروردین به امر حضرت امام خمینی (ره)، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تعیین شده است، گفت: امام راحل با همان نگاه هوشمندانه و دوراندیشانه خود این تصمیم را گرفتند که ارتش باید حفظ شود.

 

وی ادامه داد: افتخار می کنیم اگر هر روزی برای سازمانی انتخاب و نامگذاری شده است، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نشات گرفته از ثبات انقلاب اسلامی و حفظ نظام اسلامی بود یعنی در این راستا باید ارتش حضور می داشت چرا که از همان ابتدای انقلاب هجمه گروهک‌ها و منافقین، فشار بیگانگان برای اختلاف افکنی و تضعیف قوای دفاعی کشور و تلاش دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی در کشور وجود داشت.

 

امیر سرتیپ دوم محمودی با تأکید بر اینکه موجودیت ارتش برای حفظ  انقلاب اسلامی است، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام صحنه ها از جمله جنگ تحمیلی، بازسازی، جبهه مقاومت و مردم یاری، ماموریت های محوله خود را با  تمام توان و به صورت تخصصی نشان داده است.

کد خبر 1046638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha