از توزیع غذای گرم میان کارتن‌خواب‌ها تا کمک به محرومان در نیمه رمضان توسط مسجدی‌ها

حجت‌الاسلام قائنی گفت: خیریه و پایگاه بسیج مسجد مهدیه همچون سنوات گذشته در شب‌های دوشنبه و پنج‌شنبه ماه رمضان، غذای گرم میان کارتن‌خواب‌های جنوب تهران توزیع می کنند.

حجت الاسلام «مرتضی قائنی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برنامه های عبادی و مذهبی مسجد مهدیه همچون نماز جماعت، سخنرانی مذهبی و جزءخوانی قرآن همچون سنوات گذشته در ماه رمضان برگزار می شود، اظهار کرد: این برنامه ها به صورت کامل در فضای باز این مسجد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شوند.

 

امام جماعت مسجد مهدیه افزود: پایگاه بسیج این مسجد علاوه بر ضد عفونی کردن و توزیع روزانه ماسک میان نمازگزاران مسجد مهدیه، در طول ماه رمضان، 600 بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و ماده ضد عفونی کننده دست و سطوح میان کسبه منطقه شوش تهران توزیع می کند.

 

وی اضافه کرد: خیریه و پایگاه بسیج مسجد مهدیه همچون سنوات گذشته در شب های دوشنبه و پنجشنبه ماه رمضان، غذای گرم میان کارتن خواب های جنوب تهران توزیع می کنند که در هر نوبت، حداقل شامل 400 پرس غذا می شود.

 

قائنی تاکید کرد: بسته ارزاق نیز در نیمه ماه رمضان و همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) میان نیازمندان تحت پوشش مسجد مهدیه و همچنین کارگران فصلی که در پی شیوع ویروس کرونا بیکار شدند، توزیع می شود. به این دلیل که هنوز در حال جمع آوری کمک های مردمی برای این کار هستیم، الان نمی توانم تعداد دقیق این کمک مومنانه را بیان کنم ولی امیدوار هستیم، حداقل 400 بسته شود.

 

کد خبر 1046673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha