اجرای طرح ضیافت الهی در امامزادگان شاخص شیروان

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ضیافت الهی در امامزادگان شاخص این شهرستان در حال اجرا است.

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: طرح ضیافت الهی در پنج امامزاده شاخص این شهرستان حمزه رضا(ع) واقع در شهر زیارت، امام زاده غیبی، قبور سادات، عبدالرضا توده و شیخ مقدم اله آباد با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان با بیان اینكه در برنامه ضیافت الهی در سه بقعه متبرکه جزءخوانی قرآن انجام می شود، بیان کرد: در اجرای این طرح جوانان و نوجوانان و مردم استقبال بالایی دارند كه امیدواریم مانند سال قبل مورد استفاده و توجه علاقه مندان قرار گیرد.

 


علیپور، قرآن خوانی، مناجات، سخنرانی و دعوت از قاری بین المللی برای محفل انس با قرآن را از جمله برنامه های تهیه شده در ماه مبارك رمضان عنوان كرد.

 


وی تصریح کرد: همچنین پانزدهم ماه مبارک رمضان همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) 200 بسته غذایی به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف در طول سال در راستای تحقق تدبیر مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبركه به قطب فرهنگی ویژه برنامه‌هایی اجرا می ‌كند كه از طرح آرامش بهاری آغاز و به برگزاری سوگواره یاس نبوی ختم می ‌شود.

 

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان اضافه کرد: اینک تعداد کل رقبات این شهرستان سه هزار و 167 مورد و تعداد موقوفات 953 مورد است.

 

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 كیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1046706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha