طبخ ۱۲۵۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه مهدوی شهرستان کرمانشاه

رخصی، از طبخ و توزیع یک هزار و ۲۵۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه مهدوی شهرستان کرمانشاه طی سومین شب از ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ محسن رخصی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه کار طبخ غذا در آشپزخانه های مهدوی استان همزمان با نخستین شب از ماه مبارک رمضان آغاز شده است، گفت: در سومین شب از این ماه مبارک نیز یک هزار و ۲۵۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه مهدوی شهرستان کرمانشاه طبخ شده است.

 

رخصی با بیان اینکه آشپزخانه های مهدوی با مشارکت خیران نیک اندیش فعالیت کرده و برای نیازمندان غذای گرم طبخ می کنند،  خاطر نشان کرد: خیران نیکوکار به منظور طبخ غذا گرم برای نیازمندان کرمانشاهی در سومین شب از ماه مبارک رمضان بیش از ۳۳ میلیون تومان اهدا کردند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه آشپزخانه های مهدوی تا پایان ماه مبارک فعال خواهند بود، تصریح کرد: شماره گیری کد دستوری#۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه، واریز کمک ها به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی و همچنین تماس با شماره تلفن مستقیم  ۳۸۲۴۰۷۷۶‏-۰۸۳ از مسیرهای مشارکت خیران نیک اندیش در اطعام و اکرام نیازمندان است.

 

وی در پایان گفت:  در ماه مبارک رمضان امسال پویش ایران همدل-اطعام مهدوی با هدف اطعام و اکرام نیازمندان در قالب طبخ غذای گرم و توزیع بسته های معیشتی و همچنین اکرام فرزندان ایتام و محسنین اجرا می شود.

کد خبر 1046719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha