طرح جزء خوانی قرآن کریم در همه مساجد اجرا می‌شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز طرح جزء خوانی قرآن کریم در همه مساجد شیروان اجرا می شود.

«حجت الاسلام محمود عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان هر روز طرح جزء خوانی قرآن کریم در همه مساجد شیروان با رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه عموم مردم و خواهران و برداران برگزار می شود.

 

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان بیان کرد: در این طرح مبارک روزی یک جزء قرآن تلاوت می شود که در سطح روستاها هم خود مردم برنامه ریزی های لازم را انجام می دهند و برنامه های مختلفی برای ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

 

 

حجت الاسلام عزیزی عنوان کرد: برپایی مراسم های معنوی مانند جزء خوانی قرآن کریم زمینه ساز ترویج و اشاعه فرهنگ ناب قرآنی در سطح جامعه است.

 

 

وی توضیح داد: انس با قرآن به واسطه گردهمایی نوجوان و جوانان زمینه ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و احیاء و بالندگی مسجد است که این مطلب با حضور پرشور فعالان کانون های مساجد دو چندان می شود.

 

 

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان ادامه داد: کمک های مومنانه و برگزاری نمازجماعت در تمام مساجد شهر برگزار می شود و خیرین اقدام به توزیع مواد غذایی در درب منازل می کنند که این اقلام شامل نان، غذا، برنج خام، گوشت، ماکاروانی، حبوبات و غیره است.

 

 

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1046769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha