۲۰۰ حافظ قرآن کریم در ارتش کردستان حضور دارند

حجت‌الاسلام خلیل عبداللهی گفت: ۲۰۰ حافظ قرآن کریم در ارتش استان کردستان حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام خلیل عبداللهی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان در دیدار با  نماینده ولی فقیه کردستان که به مناسبت روز ارتش انجام شد، بیان کرد: متدین وانقلابی بودن فرماندهان ارتش از خصایص ارتش جمهوری اسلامی است.

 

وی اظهار کرد: در بزرگترین قیام‌ها در سنندج کلاس‌های قرآن در سطح گسترده برگزار شده است و این بیانگر متدین بودن ارتشیان است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان با اشاره به برخی از برنامه‌های دینی ارتش در کردستان اعلام کرد: برگزاری زیارت عاشورا و کلاس‌های حفظ قرآن از برنامه‌های ارتش در استان است.

 

 حجت‌الاسلام عبداللهی گفت: در حال حاضر نزدیک ۲۰۰ حافظ قرآن در ارتش کردستان داریم.

 

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸  پیاده کردستان نیز در این دیدار با اعلام اینکه 29 فروردین نیز روز بزرگداشت  نیروی زمینی قهرمان نامگذاری شده است، افزود: خدمات ارتش در دوران انقلاب به نظام بی‌بدیل بوده است.

 

امیر حمیدرضا رحمت‌پور افزود: خدمات نیروی زمینی ارتش به نظام جمهوری اسلامی ماندگار است و بی‌شک ارتش در دوران دفاع مقدس در نوک پیکان حملات ناجوانمردانه دشمن قرار داشته است.

 

وی امنیت و آسایش کشور را مرهون مبارزات و مقاومت ارتش دانست و اعلام کرد: ارتش برای حفظ امنیت کشور از تمام نیرو و توان خود استفاده می‌کند.

کد خبر 1046770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha