سرود هنری قابل اجرا در فضاهای دینی و اسلامی / استودیو مجهز ویژه کانون های فهما سمنان راه اندازی شود

فلاح لاله زاری با بیان اینکه سرود یک هنر مسجدی،ارزشی ،انقلابی و جوانانه است گفت: سرود هنری قابل اجرا در فضاهای دینی و اسلامی بوده و دارای یک محتوای ارزشی نیزاست.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ «فرشید فلاح لاله زاری» در مراسم تجلیل از مدیران گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سمنان ، موقعیت بچه های مسجدی را موقعیتی طلایی و ارزشمند عنوان کردوگفت:کار کردن در محوریت فرهنگ ارزشی و دینی از ارزش بالایی برخوردار است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان سرودرا بعنوان  یک هنر مسجدی،ارزشی ،انقلابی و جوانانه دانست وافزود: سرود یک هنری است که قابلیت اجرا در فضاهای دینی و اسلامی را نیز دارد و دارای یک محتوای ارزشی نیز می باشد.

 

وی با بیان اینکه کار در مسجد یک کار تخصصی است تصریح کرد:فعالیت در مساجد یک کار عاطفی و احساسی نیز بوده که همین خصوصیات موجب تاثیر گذاری بیشتر آن می شود.

 

فلاح لاله زاری با تأکید بر توجه بیشتر به گروه های سرود در سال جااری اظهارامیدواری کرد: در سال جدید بتوانیم یک استودیو مجهز جهت ضبط سرود و فیلم ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تأمین کنیم و تحقق این امر را وظیفه دولت می دانیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت:این ظرفیت باید در اختیار تمامی گروه های سرود کانون های مساجد قرار گیرد تا شاهد فعالیت ها و آثار ارزشمند بیشتری از این گروه ها باشیم.

 

وی همچنین خواستارتجهیزات اجرای سرود در فضای باز برای گروه های سرود مساجد با همکاری ستاد کانون های مساجد استان سمنان شد و بیان کرد: در سال جاری تولید اثر سرود در زمینه فرهنگ روستا مورد توجه ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می باشد و گرو های سرود با اجرای برنامه در این زمینه نیز می توانند از حمایت خوبی بهره مند شوند.

 

فلاح لاله زاری با اشاره به اهمیت ارائه طرح های ارزشمند در حوزه سرود توسط کانون های مساجد اظهارداشت: در صورت داشتن طرح های جدید می توان از ظرفیت سایر دستگاه های اجرایی استان سمنان بهره مند شد .

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در پایان توجه بیشتر گروه های سرود استان سمنان به رواق سرود در طرح ملی ایران قوی و بارگذاری آثار در سامانه بچه های مسجد را خواستار شد.

کد خبر 1046771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha