خویشتنداری و حضور در صحنه  از ویژگی‌های ارتش است

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی نجابت و خویشتنداری و حضور در صحنه را از ویژگی‌های ارتش بیان کرد و گفت: اکثر افرادی که در ارتش خدمت می‌کردند متدین و اهل نیایش بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه استان کردستان صبح امروز در دیدار با فرماندهان، روسا و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان ضمن تبریک بمناسبت گرامیداشت هفته ارتش جمهوری اسلامی و تبریک حلول ماه رمضان، اظهار کرد: نجابت و خویشتنداری و حضور در صحنه از ویژگی‌های بارز ارتش جمهوری اسلامی است و اکثر افرادی که در ارتش خدمت می‌کردند متدین و اهل نیایش بودند.

 

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ارتش همواره در کنار مردم بوده و خدمات شایانی به ملت کرده است، ارتش نقش بی‌بدیل ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرده است.

 

وی افزود: ارتشیان در کسوت مقدس به خون افتادند و از مرزهای این مرز و بوم پاسداری کردند.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان تعهدداشتن و انقلابی‌بودن ارتش را از ویژگی‌های بارز این قشر برشمرد و گفت: بازگو کردن خاطرات مبارزان ارتشی در طول دوران دفاع مقدس ضروری است و حماسه‌ها و شجاعت و در صحنه بودن آنها باید روایت شود.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی نجابت و خویشتنداری و حضور در صحنه را از ویژگی‌های ارتش بیان کرد و گفت: اکثر افرادی که در ارتش خدمت می‌کردند متدین و اهل نیایش بودند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: در بازدیدی که سال ۶۱ از عملیات‌های ارتش و سپاه داشتم فضای حاکم بر ارتش را به عینه مشاهده کردم.

 

وی مظلومیت و محجوبیت افراد ارتشی و خدمت به نظام را قابل لمس دانست و گفت: این خاطرات باید ثبت و گردآوری شود.

کد خبر 1046772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha