جشن آرزوها در ماه مبارک رمضان برگزارمی شود

قوسی از برپایی جشن آرزوها در ماه مبارک رمضان خبردادوگفت: آرزوی یک هزارو۲۶۵ کودک یتیم و محسنین دراین جشن برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان،«محمد قوسی» از برپایی جشن آرزوها در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: آرزوی یک هزارو ۲۶۵ کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان با دستان سخاوتمند مردم سمنان در جشن آرزوها برآورده می‌شود.

 

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان درخت آرزوها را نمادی از نیازهای کوچک و بزرگ کودکان یتیم و نیازمند عنوان کردوافزود: دراین طرح به هر شاخه آن، آرزویی در نامه‌ای نوشته می‌شود و کودکان از خیرین می‌خواهند با دست‌های سخاوتمندشان، آرزوها را برآورده کنند.

 

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته آرزوهای کودکان یتیم و نیازمند در قالب نامه‌هایی که توسط خود آنان نوشته و جمع‌آوری می‌شد که خیران با انتخاب هر یک ازاین‌دست نوشته‌ها، آرزوی آن‌ها را برآورده می‌کردند اما در سال جاری و با توجه به شرایط کرونا بر بستر فضای مجازی اجرا می‌شود.

 

قوسی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۸۳۰ آرزو کودکان در قالب آ روزهایی مانند دوچرخه، انواع اسباب بازی، تبلت، و در مواردی لوازم ضروری زندگی از سوی این کودکان تهیه‌شده است.

 

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در حال حاضر ده هزار و ۱۶۲ حامی حمایت ۷۶۵ یتیم و دوهزار و ۸۲۸ فرزند محسنین را بر عهده‌ دارند اظهارداشت: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان سمنان مبلغ یک میلیارد و ۱۶ میلیون تومان به مناسبت عید نوروز به‌حساب فرزندان معنوی خودپرداخت کردند.

کد خبر 1046834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha