ادارات و دهیاری‌های شهرستان قرچک برای پیشبرد اهداف شورای زکات آمادگی دارند

فرماندار شهرستان قرچک گفت: برای پیشبرد اهداف شورای زکات و احیای این فریضه الهی، ادارات و دهیاری‌های شهرستان قرچک آمادگی کامل دارند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، جلسه شورای زکات شهرستان قرچک به ریاست حجت‌الاسلام اسماعیلی امام جمعه و با حضور بهمن خطیبی فرماندار، حجت‌الاسلام ضیایی رئیس اداره امور اجرایی زکات کمیته امداد استان تهران، عبدی‌راد بخشدار مرکزی، سامانی مدیر کمیته امداد قرچک و دیگر اعضا با محوریت برنامه‌ریزی لازم برای احیا و ساماندهی زکات در سال جدید در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.
بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این جلسه گفت: امسال برای ساماندهی زکات فطره نیز همچون سال‌های گذشته به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) و همکاری ارگان‌های دیگر و مؤسسات خیریه دارای مجوز اقداماتی صورت خواهد گرفت که برای اطلاع عموم در سطح شهرستان ابلاغ خواهد شد.
وی افزود:‌برای ترویج و تشویق مشمولان به پرداخت زکات و جلب اعتماد عامه، باید گزارش‌های شفاف از سوی کمیته امداد ارائه شود و همچنین مبلغان آثار و برکات ادای زکات در جامعه از ابعاد عمومی و اجتماعی را بیش از پیش تبیین کنند.
خطیبی با تاکید بر اطلاع رسانی زکات در روستاها اظهار داشت: انجام امور تبلیغی در سطح شهرستان بخصوص روستاها، تشکیل شورای زکات روستایی با همکاری جهاد کشاورزی و اجرای طرح‌هایی که قانونگذار برای مؤدیان درنظر گرفته امری ضروری است.

کد خبر 1046876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha