بار بستری بیماران کرونایی به ۶۸۶ بیمار رسید/ رسیدگی به ماجرای تزریق واکسن کرونا به مدیران و پیمانکاران شهرداری علی آبادکتول

فاضل گفت: بار بستری بیماران کرونایی در گلستان به ۶۸۶ بیمار رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل» عصر امروز (شنبه 28 فروردین) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 686 بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گلستان بستری هستند.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: متاسفانه از این تعداد 86 بیمار در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند و 34 نفر از این بیماران برای ادامه حیات خود به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

 

فاضل یادآور شد: با توجه به میزان افزایش بیماران کرونایی درخواست داریم که مردم همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند و از برگزاری دورهمی ها خودداری کنند.

 

وی در خصوص ماجرای تزریق واکسن کرونا به تعدادی از مدیران شهرداری و پیمانکاران طرف قرارداد به عنوان پاکبان علی آباد کتول گفت: مسئولیت نظارت برعهده اجرای واکسیناسیون برعهده شبکه بهداشت شهرستان است و به دستور وزیر بهداشت و استاندار گلستان هیچ فردی حق ندارد خارج از اولویت تعیین شده واکسن دریافت کند.

 

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان یادآور شد: در خصوص این ماجرا دستور رسیدگی فوری صادر شده و در صورت کوتاهی و قصور هر فردی در شبکه بهداشت علی آباد بلافاصله نسبت به عزل آن اقدام می کنیم.

کد خبر 1046887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha