رزمایش مومنانه؛ افتخاری برای بچه های مسجد

رزمایش مومنانه کانون های فرهنگی و هنری؛ افتخاری برای بچه های مسجد و یادگاری برای آیندگان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، ماه مبارک رمضان یکی از فرصت های مناسب و توصیه شده برای انجام اقدامات خداپسندانه و خیرخواهان برای جامعه بوده و امروز نیز در شرایطی که دشمنان علیه اقتصاد این کشور تهدیداتی داشته اند و شرایط سخت کرونایی نیز بر آن مسلط شده باید برای این دستگیری از همدیگر تلاش کنیم.

 

همکاری و انسجام برای گره گشایی از نیازهای جامعه علاوه بر اینکه مایه خیر و برکت خواهد شد، سنت های حسنه را نیز گسترش می دهد و این فرهنگ های ناب ایرانی و اسلامی در کل جهان نهادینه می شود و مسیر خیرخواهی که افتخار و گذشته ای درخشان دارد نیز تداوم یابد.

 

کانون های فرهنگی و هنری مساجد مثل دیگر نهادهای خیریه ای و فرهنگی مسیر خدمت رسانی را از سال گذشته در قالب مواسات و رزمایش همدلی با محوریت مسجد حرکتی را راه انداختند و مسیر خدمت به مردم شکل گفت که خیر و برکت دارد.

 

رزمایش مومنانه کانون های فرهنگی و هنری؛ افتخاری برای بچه های مسجد و یادگاری برای آیندگان خواهد شد و امسال نیز این موضوع در ماه مبارک رمضان شکل خواهد گرفت.

 

*سیر خدمت به مردم در کانون های مساجد

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد اصفهان با اشاره به فعالیت های کانون ها در کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه گفت: در سال گذشته 300 کانون فرهنگی و هنری این استان در طرح همدلی مشارکت داشته و فعالیت خود را ثبت کرده اند.

 

«محمدرضا نیستانی» افزود: امسال نیز این جریان ادامه دارد و این مراکز فرهنگی و هنری با بکارگیری ظرفیت مردمی و خودجوش در مسیر خدمت به مردم گام برداشته و جلوه های خدمات داوطلبانه را ترسیم خواهند کرد.

 

وی اضافه کرد: در طرح بهارانه فهما رزمایش همدلی و کمک به نیازمندان در کنار دیگر فعالیت های فرهنگی پیش بینی و اجرا خواهد شد.

 

*تهیه و توزیع بسته های معیشتی در 70 مسجد نجف آباد

 

مدیر طرح حافظان سلامت حوزه علمیه نجف آباد گفت: بسته های معیشتی در 70 مسجد این شهرستان تهیه و در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام «مجید رجایی» ادامه داد: در این طرح هیات امنا، ائمه جماعات و بچه های مسجد برای گره گشایی از مردم جامعه نقش خود را ایفا و نقش آفرینی می کنند.

 

*نقش این همکاری ها در خیر و برکت در زندگی

 

امام جمعه نجف آباد با اشاره به اینکه همدلی و مواسات مشکلات جامعه را رفع می کند، گفت: این همکاری و اقدامات انسان دوستانه مایه خیر و برکت دنیا و آخرت و کاهش دغدغه های جامعه می شود.

 

حجت الاسلام «مصطفی حسناتی» با برشمردن حسنات و اجر خدمت به مردم خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت های ماه مبارک رمضان انجام چنین اقداماتی است که از مسیر مسجد هدایت و برنامه ریزی شده و جوانان امروز مثل جوانان دوران دفاع مقدس  نقش خود را ایفا می کنند.

 

 

کد خبر 1046897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha