کادرسازی برای انقلاب اسلامی هدف اصلی طرح صالحین است

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه کادرسازی برای انقلاب اسلامی هدف اصلی طرح صالحین است گفت: در راستای اجرای این طرح، روحانیت و به ویژه سرمربیان و مربیان باید در کنار نوجوانان و جوانان حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (شنبه ۲۸ فروردین) در مجمع سرمربیان صالحین حوزه‌های مقاومت بسیج شهری، روستایی و خواهران شهرستان اندیمشک در خصوص طرح صالحین اظهار کرد: در آغاز طرح صالحین، کشورهایی همچون فرانسه رعب و وحشت خود را از اجرای این طرح نشان دادند و در رسانه‌های جمعی و تلویزیونی خود، آن را یک طرح خطرآفرین اعلام کردند.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه طرح صالحین یک برکت و نعمت برای نظام اسلامی به حساب می‌آيد افزود: در راستای اجرای این طرح، روحانیت و به ویژه سرمربیان و مربیان باید در کنار نوجوانان و جوانان حضور پیدا کنند و ضمن برقراری ارتباط با آنها، شبهات دشمنان را پاسخ دهند.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه انقلاب اسلامی ایران در دنیا نفوذ و گسترش پیدا کرده است و همین باعث شده دشمنان ما در صدد باشند که به آن ضربه بزنند اذعان کرد: دشمنان از صدور و جهش انقلاب اسلامی هراس دارند.

 

حجت‌الاسلام موسوی کادرسازی برای انقلاب اسلامی را هدف اصلی طرح صالحین دانست و تصریح کرد: باید در این طرح سعی و تلاش صورت گیرد تا بتوانیم شهید حججی‌ها تربیت کنیم.

 

وی در ادامه به بیان فضائل، جایگاه و اهمیت بسیار بالای ماه مبارک رمضان پرداخت.

 

در پایان سرمربیان نیز گزارشی از وضعیت شبکه تربیتی حوزه‌های مقاومت بسیج و مجامع مربیان ارائه کردند.

 

کد خبر 1046899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha