رویکرد ویژه برنامه «هلال اروند» توجه خاص به سبک زندگی ایرانی اسلامی است

بحرینی با بیان اینکه رویکرد ویژه برنامه «هلال اروند» توجه خاص به سبک زندگی ایرانی اسلامی است کفت: این ویژه برنامه در ایام مبارک ماه رمضان از طریق شبکه های مجازی میهمان خانه های اروندنشینان است.

«حمید بحرینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به اجرای ویژه برنامه «هلال اروند» که از ابتدای ماه مبارک رمضان در سالن همایش های منطقه آزاد اروند در حال برگزاری است اظهار کرد: این برنامه به موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی و نشاط اجتماعی می پردازد. 

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در این ویژه برنامه تلاش شده تا با تکیه بر نظرات و مبانی کارشناسی شده، فعالیت های مثمرثمری را در راستای موضوع این رویداد فرهنگی به سمع و نظر شهروندان برسانیم.

 

وی تصریح کرد: طی دو سال اخیر و با توجه به گسترش کرونا ویروس که شهروندان می بایست فعالیت ها و برنامه ریزی هایشان را به لحاظ ایمنی بیشتر در خانه انجام دهند؛ ویژه برنامه های مناسبتی نیز با تکیه بر شعار در خانه بمانیم به شکل استودیویی در سازمان منطقه آزاد اروند ضبط و به طور مستقیم از طریق بسترهای گوناگون فضای مجازی در دسترس عموم قرار می گیرد.

 

بحرینی برنامه‌های این رویداد فرهنگی را سرشار از ظرفیت‌های علمی و اندیشه‌ای کارشناسان معتبر و مسئولان حوزه‌های مرتبط با این موضوع عنوان کرد و ادامه داد: همه روزه هنرمندان و فعالان فرهنگی، دینی و کارشناسان حوزه های مختلف شهرستان های آبادان و خرمشهر در این برنامه حضور پیدا می کنند و در راستای یکی از رویکردهای این ویژه برنامه که ارائه برنامه های کاربردی ویژه خانواده و کودک است، مباحث اثرگذاری را مطرح می کنند.

 

وی با بیان اینکه هر شب برنامه های شاد و مفرحی که در سبک زندگی ایرانی اسلامی بسیار حایز اهمیت است از طریق ویژه برنامه «هلال اروند» اجرا می شود اضافه کرد: در این برنامه هنرمندان با نگاه و سبک کاری خود مسائل کاربردی و برنامه های جذاب و مفرحی را به نمایش در می آورند.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند از تلاش این سازمان در راستای مشارکت با نهادها و ارگان های مختلفی که تمایل به شرکت در این ویژه برنامه دارند خبر داد و تاکید کرد: هنرمندان پیشکسوت نیز در این شب ها از تجربه و تخصصشان در راستای هرچه بهتر شدن سبک زندگی شهروندان صحبت های کاربردی انجام می دهند.

 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه رمضان ماه بهار قرآن، عبادت و بندگی است از متخصصان و پیشکسوتان حوزه قرآن و مسائل دینی و نظرات کارشناسان حوزه های علمیه دو شهرستان نیز جهت هرچه بهتر شدن این رویداد، استفاده می کنیم.

 

بحرینی از حضور کارشناسان بهداشت و سلامت و توضیح در خصوص مسائل و نکات بهداشتی با توجه به شرایط کرونا در ایام ماه مبارک رمضان در ویژه برنامه «هلال اروند» خبر داد و خاطرنشان کرد: در ماه رمضان شاهد مناسبت های مختلف دینی، ملی، فرهنگی و هنری نظیر ولادت امام حسن مجتبی (ع)، فرهنگ بومی گرگیعان و ... هستیم که تلاش داریم بطور ویژه به این رویدادها بپردازیم.

 

وی اجرای فعالیت های خیرخواهانه نظیر گلریزان با همکاری مدیریت اجتماعی این معاونت را از اقدامات مهم و پر اهمیت این ایام دانست و یاد آور شد: تیم برگزاری ویژه برنامه ماه مبارک رمضان در حال تدارک برنامه های متناسب با شهادت امام علی(ع) و شب های قدر است و علاوه بر آن با دعوت از پیشکسوتان دفاع مقدس و روایت خاطرات آن روزگار و بیان حال و هوای رمضان در جبهه های جنگ، قصد دارد حال و هوای آن روزها را برای نسل جدید بازگو کند.

 

کد خبر 1046934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha