توان فرهنگی هنری یکی از قدرت های فضای مجازی است

روستایی توان فرهنگی و هنری را یکی از قدرت های فضای مجازی دانست و گفت: خوشبختانه این بستر در برنامه هایی که سازمان منطقه آزاد اروند در دست اجرا دارد فراهم شده است.

«ناصر روستایی» در حاشیه حضور در برنامه «هلال اروند»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در فضای مجازی باید با قدرت وارد شد اظهار کرد: یکی از قدرت های فضای مجازی، توان فرهنگی هنری است که خوشبختانه این بستر در برنامه هایی که سازمان منطقه آزاد اروند در دست اجرا دارد فراهم شده است.

 

پیشکسوت دوران دفاع مقدس افزود: این اقدام نوین در سازمان منطقه آزاد اروند بنیان خوبی جهت ساخت برنامه های بهتر و جذاب تر با همکاری هنرمندان در رویدادهای مختلف خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه ویژه برنامه «هلال اروند» در نوع خود بی نظیر است تصریح کرد: ماه رمضان، ماه شادی مومنین است که به ضیافت پروردگارشان رفته اند؛ به همین جهت تولید برنامه های جذاب و متنوع از الزامات این ایام است.

 

روستایی این ماه را بسیار عزیز دانست و اضافه کرد: به غیر از ایام شهادت امیرالمونین علی (ع) که در جای خود باقی و ناگفتنی است و همه شیعیان سوگوار این واقعه هستند، دیگر روزهای این ماه پر خیر و برکت باید با شادی معنوی همراه باشد.

 

وی گسترش بیماری کرونا ویروس را عاملی برای توقف تولید برنامه های جمعی خواند و تاکید کرد: این اقدام سازمان منطقه آزاد اروند با تولیدات فرهنگی و هنری و پخش به صورت آنلاین، ساختار جدیدی را در ارائه برنامه سازی پایه گذاری کرد که می بایست ادامه دار باشد.

 

کد خبر 1046939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha