پایگاه پاسخگویی به سوالات شرعی در شیروان راه اندازی شد

شهردار شیروان گفت: پایگاه پاسخگویی به سوالات شرعی در شیروان راه اندازی شد.

شاهرخ شاهرخی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: طبق سنوات گذشته در ایام ماه مبارک رمضان با هدف پاسخ به سوالات شرعی همشهریان، پایگاه پاسخ به سوالات شرعی در میدان انقلاب اسلامی دایر شد و تا پایان ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

 

 

شهردار شیروان بیان کرد: در این ایام تعدادی از کارشناسان مذهبی به پرسش ها و سوالات شهروندان  پاسخ خواهند داد همچنین فضا سازی و تبلیغات محیطی سطح شهر از دیگر برنامه های اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیروان می باشد.

 

 

شاهرخی عنوان کرد: با ایجاد پایگاه پاسخ به سوالات شرعی، شهروندان استقبال خوبی دارند و بسیاری از سوالات آنان توسط کارشناسان مذهبی پاسخ داده می شود.

 

 

وی از فراخوان جذب مشارکت شهروندان در حوزه زیباسازی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیروان در نظر دارد از شهروندانی که با ایده های نو خود توانسته اند در حوزه زیباسازی شهری، فضاسازی مناسبی درب منازل خود ایجاد کنند به عنوان شهروند نمونه تقدیر و تشکر کند.

 

 

وی تصریح کرد: شهروندان می توانند تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به ارسال تصویر درب منازل خود که زیباسازی انجام داده اند به شماره تماس و آی دی 09915893162 در فضای مجازی اقدام کنند.

 

 

وی ادامه داد: پس از پایان مهلت فراخوان 10 عکس برتر توسط کارشناسان شهرداری پس از بازدید از محل انتخاب و پس از داوری سه شهروند برتر و نمونه انتخاب خواهند شد.

 

 

شهردار شیروان گفت: همچنین 10 عکس برتر نیز در کانال شیروان آباد(شهرداری) منتشر و طبق نظر شهروندان سه نفر دیگر نیز به عنوان  شهروندان نمونه  انتخاب خواهند شد که در پایان به افراد برگزیده لوح تقدیر شهروند نمونه، هدیه یادبود و تخفیف 100 درصدی عوارض یکساله منزلشان اهداء خواهد شد.

 

شهر شیروان با 85 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1047009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha