ارتش ستون مستحکم نظام جمهوری اسلامی ایران است

دریادار طاهری با بیان اینکه ارتش ارتش در وحدت و هم افزایی با دیگر نیروهای مسلح به عنوان ستون محکم نظام در راستای اعتلای فرهنگ ظلم ستیزی درخشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، امیر دریادار «عبدالوهاب طاهری» امروز(یک‌شنبه، 29 فروردین) در مراسم گرامیداشت روز ارتش در مرکز آموزش تخصص‌های دریایی حضرت باقرالعلوم(ع) رشت با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس جانانه حماسه آفریده‌اند گفت: دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران با ایمان، اعتقاد راسخ و بهره گیری از مهارت‌ها و دانش متخصصان در عرصه سازندگی خوش درخشیده و با استفاده از دانش بومی در ارتقا فناوری کوشیده و در سایه خودباوری به دستاوردهای تجهیزاتی بسیاری دست یافته‌اند.

 

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه ارتش با ایجاد توان بازدارندگی دفاعی ضمن نمایش تجهیزات تسحیلاتی روز بسیار تاثیر گذار بوده و در سیاست‌های دولتمردان نقش آفرینی کردند افزود: این دلاورمردان آسایش و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند. مردان بی‌ادعایی که در همه بلایا و حوادث طبیعی نیز با روحیه ایثار و از خودگدشتگی همواره مردم را در گرفتاری‌ها یاری کردند.

 

وی با تاکید بر اینکه ارتش ستون مستحکم نظام جمهوری اسلامی ایران است ادامه داد: ارتش در وحدت و هم افزایی با دیگر نیروهای مسلح به عنوان سطوح محکم نظام در راستای اعتلای فرهنگ ظلم ستیز درخشیده اند.

 

طاهری اعلام کرد: امروز پاسداشت دلاورمردان نیروی زمینی است که بخش محدودی از توانمندی‌های استان به منظور رعایت پروتکل‌ها به نمایش گذاشته می‌شود تا قدردان آنها باشیم.

 

وی با پاسداشت یاد و خاطره شهدای ناوشکن سبلان تاکید کرد: شهدای ناوشکن سبلان با دلیرمردی رودرروی نیروی دریایی آمریکا ایستادند و عظمت آفریدند، حماسه ای جاویدان که امروز دذر تمام اذهان نیروهای مسلح جاودان است.

 

گفتنی است، رژه خودرویی نیروهای نظامی مستقر در استان از مقابل جایگاه پایان بخش این مراسم بود.

کد خبر 1047011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha