توزیع  ۱۲۴ گوشی وتبلت  بین دانش آموزان نیازمند جویباری

نصوری گفت: ۱۲۴ گوشی وتبلت دانش آموزی طی سال گذشته با هدف بهره مندی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد از شبکه آموزشی مجازی شاد و جلوگیری از بازمندن تحصیل این قشر به نیازمندان شهرستان جویبار اهدا شد.

«علی مراد نصوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه سه هزار و ۱۶۴نفر تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جویبار قرار دارند و از خدمات این نهاد حمایتی بهره مند می شوند، اظهار کرد: تمامی فعالیت های امداد با نگاه توانمندسازی مددجویان و دست یابی به کسب و کار پایدار انجام می شود.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار با بیان اینکه بخش عمده ای از افراد تحت پوشش امداد این شهرستان دانش آموزان و دانشجویان هستند، افزود: امروزه با توجه به شیوع کرونا و تعطیلی موقت مدارس و کوچ دستگاه تعلیم و تربیت به بستر مجازی شاد، نیازهای دانش آموزان نیز متفاوت شده و با توجه به عدم برگزاری کلاس های حضوری برای دانش آموزان، داشتن تبلت وگوشی هوشمند یکی از نیازهای اساسی آنان است که دراین راستا کمیته امداد به همراه خیرین ،نیکوکاران وآموزش و پرورش طی یک سال اخیرگام های اساسی برداشته است.

 

وی گفت: 124 گوشی وتبلت به دانش آموزی نیازمند این شهرستان طی سال گذشته اهدا شد.

 

نصوری ضمن تقدیر از همدلی وهمراهی خیرین، نیکوکاران و آموزش وپرورش شهرستان با کمیته امداد به منظور کمک به نیازمندان بیان کرد: فراهم کردن تسهیلات وامکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش آموزان نیاز ضروری است.

 

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با همدلی وهمراهی خیرین ونیکوکاران امکانات آموزشی رابرای همه دانش آموزان فراهم کنیم تا آنها نیز بتوانند همانند دیگر دانش آموزان به تحصیل علم و دانش بپردازند.

 

کد خبر 1047028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha