موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج ۲ گواهی ایزو کسب کرد

حنیفی با اعلام خبر کسب ۲ گواهی ایزو با همت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج گفت: کسب گواهی ایزو به معنای نظارت استانداردهای مدون بر روی محصوص و میزان اطمینان از مصرف کالا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « غلامرضا حنیفی» در جمع خبرنگاران از کسب ۲ گواهی ایزو در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و رسیدگی به شکایات توسط موسسه تحقیقات رازی خبر داد و گفت: کسب استانداردهای بین المللی از جمله اهداف استراتژیک این موسسه است. 

 

معاون تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی افزود: کسب گواهی ایزو به معنای نظارت استانداردهای مدون بر روی محصوص و میزان اطمینان از مصرف کالا است. 

 

وی با اشاره به اهمیت اهتمام موسسه رازی در تولید واکسن کووید ۱۹ بیان کرد: روند فعالیت های مستمر و تحقیقاتی دانشمندان و فعالان عرصه سرم سازی رازی زمینه تحقق کسب این ۲ گواهی نامه ایزو برای این موسسه تحقیقاتی است. 

 

معاون تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی حصارک کرج خاطرنشان کرد: بازخورد و جلب رضایت از مشتری، اثربخشی، میزان قمیت استاندارد، فروش و توزیع به موقع در قالب شبکه حمل و نقل از جمله دلایل دیگر موفقیت موسسه سرم سازی رازی حصارک کرج است. 

 

 

کد خبر 1047032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha