سرمایه‌گذاری ۳۴۳میلیارد ریالی در بخش گردشگری ایلام

مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام از سرمایه‌گذاری ۳۴۳میلیارد ریالی در بخش گردشگری ایلام طی سال گذشته در این استان خبر داد.

«عبدالمالک شنبه‌زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۱۸ فقره موافقت اصولی برای طرح‌های گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری ۳۴۳میلیارد ریالی صادر شده است که با اجرای این طرح‌ها، برای ۱۹۳ نفر اشتغال‌زایی شده است.

 

وی افزود: موافقت‌های اصولی برای ساخت طرح‌های گردشگری در قالب مجتمع‌های گردشگری، هتل، مراکز سرگرمی تفریحی، سفره‌خانه سنتی، رستوران سنتی و … در سطح استان صادر شده است.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام تصریح کرد: راه‌اندازی تأسیسات گردشگری باهدف تقویت زیرساخت‌های اقامتی و پذیرایی، ایجاد اشتغال‌زایی، احیای فرهنگ، آداب و رسوم بومی، رونق اقتصادی جوامع محلی و آشنایی گردشگران با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی انجام می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این استان از هرگونه سرمایه‌گذاری که منجر به توسعه و تقویت صنعت گردشگری منطقه شود، استقبال می‌کند، گفت: امید است که با همکاری کمیسیون گردشگری زمینه لازم برای تقویت گردشگری این منطقه فراهم شود.

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام خاطرنشان کرد: سال گذشته پروانه بهره‌برداری ۲ دفتر خدماتی، مسافرتی و گردشگری در راستای گردشگری سلامت در ایلام صادر شده است.

کد خبر 1047042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha