اجرای طرح «هر مسجد، یک حلقه» در اندیمشک

حجت‌الاسلام بهرامیان از اجرای طرح «هر مسجد، یک حلقه» در شهرستان اندیمشک خبر داد و گفت: این طرح در راستای حضور متربیان حلقات صالحین مساجد در حوزه‌های علمیه برنامه‌ریزی شده است تا متربیان از فضای صمیمی و معنوی این حوزه‌ها بهره‌مند شوند.

«حجت‌الاسلام قاسم بهرامیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از اجرای طرح «هر مسجد، یک حلقه» در شهرستان اندیمشک خبر داد و اظهار کرد: این طرح در راستای حضور متربیان حلقات صالحین مساجد در حوزه‌های علمیه برنامه‌ریزی شده است تا متربیان از فضای صمیمی و معنوی این حوزه‌ها بهره‌مند شوند و کادر و اساتید حوزه نیز با متربیان ارتباط برقرار کنند.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: در «طرح هر مسجد، یک حلقه»، حلقات صالحین مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی میهمان حوزه‌های علمیه هستند که برنامه‌هایی مانند حلقات پرسش و پاسخ و مسابقات ورزشی برای آنها تدارک دیده شده است.

 

وی در خصوص جایگاه حوزه‌های علمیه اذعان کرد: حوزه‌های علمیه سرمنشا علوم دینی و فکری هستند و در این حوزه‌ها، انسان‌های صالح مسائل دینی را می‌آموزند.

 

حجت‌الاسلام بهرامیان ارتباط گرفتن جوانان را با حوزه‌های علمیه تاثیرگذار دانست و تصریح کرد: دشمنان به فکر این هستند که ارتباط نهادهای مقدس مسجد و حوزه‌های علمیه را قطع کنند.

 

کد خبر 1047064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha