فعالیت مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی بانوان در جهرم

حجت الاسلام دست داده گفت: مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی بانوان در طول ماه رمضان به صورت ۲ نوبت صبح و عصر پذیرای شهروندان جهرمی است.

حجت الاسلام «زین العابدین دست داده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی بانوان که از راه اندازی آن در سال گذشته انجام شده، روزانه پذیرای سئوالات بانوان در زمینه های مختلف شرعی و اعتقادی است.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه این مرکز زیر نظر دفتر امام جمعه فعالیت می کند، افزود: فعالیت دفتر پاسخگویی به سئوالات شرعی بانوان، پیش از ماه رمضان در روزهای زوج بود که در طول ماه رمضان زمان فعالیت این دفتر تغییر کرده است.

 

وی بیان کرد: بر این اساس و جهت رفاه حال بانوان، برای دریافت سئوالات شرعی به آسان ترین روش و کوتاه ترین زمان، فعالیت این مرکز در طول هفته به صورت روزانه انجام می شود.

 

حجت الاسلام دست داده ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، فعالیت مرکز پاسخگویی به مسائل شرعی بانوان شهرستان جهرم، روزانه در 2 نوبت صبح و عصر انجام می شود.

 

وی اضافه کرد: این مرکز صبح ها از ساعت 9 تا 13 و عصرها از ساعت 16 تا 19 پذیرای بانوان شهرستان جهرم است.

 

مسئول دفتر امام جمعه جهرم به شیوه پاسخگویی به سئوالات در مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: برای این مهم شماره تلفن ۵۴۲۲۸۶۶۵ در نظر گرفته شده که بانوان می توانند با تماس به این شماره، پاسخ سئوالات خود را دریافت کنند.

 

حجت الاسلام دست داده در پایان گفت: فعالیت مرکز پاسخگویی به سئوالات شرعی بانوان در جهرم به صورت روزانه بوده و البته روزهای جمعه نیز تعطیل است.

 

کد خبر 1047084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha