رشد علمی جوانان متوقف نشود/ لزوم افشای ماهیت استکبار جهانی به جامعه

آیت الله عبادی با بیان ضرورت افشای ماهیت حقیقی استکبار جهانی به صورت مستند برای جامعه، گفت: اساتید بسیجی باید تا جایی که توان دارند، نگذارند رشد علمی جوانان متوقف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۲۹ فروردین) در دیدار با اعضای شورای بسیج اساتید استان اظهار کرد: جایگاه شما در این مقطع زمانی خیلی حساس است و ملاحظه می کنید آنچه امروز در دنیا می گذرد. بالاخره در شرایط سخت بشری در جنگ های جهانی، تحمیل دو مکتب انحرافی لیبرال دموکراسی غرب و الحاد شرق، به اسم تمدن برای مردم زجر کشیده بعد از جنگ پذیرش داشت، اما از این مکتب ها چیزی جز چند فرضیه بی محتوا حاصل نشد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خواص ریشه این تمدن ها را می شناختند که اروپا و امریکایی که مولود آنها است هرگز متمدن نبودند و جنایتی نیست که انجام نداده باشند، گفت: دو مکتب قلابی که جهان را به دو قطب غرب و شرق تقسیم کردند، رسوا شدند و تمام مردم دنیا از اینها تنفر دارند.

 

وی ادامه داد: استکبار جهانی در شیوه، کیفیت،ابزار و تاکتیک های تبلیغاتی خیلی مهارت دارند، از دروغ که چه عرض کنم، از هیچی کوه می سازند!

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه حساسیت وظایف اساتید بسیجی، گفت: مردم تشنه نظامی هستند که علم، ایمان، عدالت و عمل آن قابل قبول باشد و این جز در اسلام حقیقی در جایی دیگر نیست البته فشار و سلطه استکبارجهانی زیاد است اما پای آنان جایی بند نیست و اگر ما درست عمل کنیم آنها به پایان خط رسیدند.

 

عدم توجه و مدیریت فضای مجازی نگران کننده است

امام جمعه بیرجند با ابراز تاسف از رهاشدگی و عدم مدیریت فضای مجازی کشور، در ادامه بیان کرد: بحث های علمی از وظایف ذاتی اساتید بسیجی است که باید تا جایی که توان دارند نگذارند رشد علمی جوانان متوقف شود.

 

وی با بیان اینکه ولنگاری که در سالهای اخیر صورت گرفته است مسئله اشتغال و معیشت و اقتصاد کشور را آسیب زده است و دانشمندان متعهد در چنین شرایطی باید کشورشان را حفظ کنند، افزود: شرایط حساس شما ایجاب می کند که ورود به میدان‌های مختلف داشته باشید و خلاصه این وظایف در نام بسیج به عنوان یک فرهنگ است.

 

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه انسان ذاتاً موجودی فرهنگی و دین خدا نیز مکتبی فرهنگی است، گفت: اگر انگیزه های فرهنگی انسان همراه با تعهد با ارزش های فرهنگی دین خدا قرار بگیرد همه مسائل دیگر در پای فرهنگ حل می شود، آسیب های هم که ما می بینیم متاسفانه بخاطر آسیب های فرهنگی است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به تهاجم فرهنگی و سلطه و نفوذ دشمن با استفاده از ابزاری که در کنار ولنگاری ها در دست کودکان و نوجوانان ما است، افزود: یکی از کارهایی که می تواند موثر باشد اما باید برای آن زحمت کشید، شناسنامه این مدعیان تمدن را از همه منابع و آرشیو رسانه های مکتوب و غیر مکتوب جمع آوری و آن را به نحو مطلوب خلاصه و در اختیار نسل جوان و جامعه قرار داد تا ذهنیت جامعه نسبت به این مدعیان دروغین روشن شود.

 

وی تأکید کرد: باید ماهیت حقیقی استکبار جهانی(مدعیان تمدن) به صورت مستند برای جامعه افشا و معرفی شود، که از همان لحظه ابتدا با دیدگاه خائن، معاند، سلطه گر و بیگانه به آنان نگاه کنند دیگر حرفشان را باور نمی کنند که شما بخواهید رفع شبهه کنید یعنی تیشه را به ریشه می زنید و این کار اگر انجام شود کارستان است.

 

آیت الله عبادی در ادامه گفت: بعضی از درس خوانده ها و مسئولین ما عوض اینکه رو به قبله بخوابند رو به آمریکا و اروپا می خوابند این برای جوان ما فاجعه است. باید این سراب را درست تعریف کرد و به کیفتی به خانواده ها و آموزشگاه ها منتقل کرد تا خود آنان از خود دفاع کنند تا نیاز به رفع شبهه در جامعه نباشد.

 

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه تفکر بسیجی با ورود به هر حوزه ای بسیاری از مسائل را حل کرده است، افزود: در خصوص قضیه ادغام دانشگاه های خراسان جنوبی هم به مسئولان وزارت علوم تاکید کردیم که ضمن زمان‌شناسی باید به صورت جامع و کارشناسی عمل کنند، اما گوش کسی بدهکار نیست و حرف ما را درک نکردند.

 

وی در پایان ضمن اشاره مجدد به جنایت های استکبار در سطح دنیا، مطرح کرد: اگر امروز جوانان مجهز به علم و آرمان انقلاب و اسلامی کنید یک نفر آنان صد نفر را حریف هستند و کار استکبار جهانی روی به اتمام است.

 

 

کد خبر 1047087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha