همایش بین المللی علمی «العلماء باقون» در نجف اشرف

آستان مقدس حضرت عباس(ع) همایش بین المللی علمی «العلماء باقون ما بقی الدهر» در مرکز مطالعات و تحقیقات شیخ طوسی در نجف اشرف برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز الاعلام الدولی، کمیته مقدماتی نخستین همایش بین المللی علمی اعلام کرد: این همایش بین المللی درباره سید محمد طباطبایی حائری با شعار «العلماء باقون ما بقی الدهر» و با عنوان «السید المجاهد و تراثه العلمی»(سید مجاهد و میراث علمی او) در 31 ژوئیه 2021 میلادی برگزار می شود.

 

«شیخ ابراهیم الشریفی» عضو کمیته مقدماتی این همایش گفت: تلاش ها برای به پایان رساندن کار این همایش که قرار است در مرکز مطالعات و تحقیقات شیخ طوسی در نجف اشرف برگزار شود، همچنان ادامه دارد.

 

الشریفی افزود: کمیته مقدماتی این همایش در این مدت کوتاه کار ارزیابی برخی از تحقیقات، مقالات، نشریات و آماده سازی فعالیت های دیگر را به پایان رسانده است. ما این فرصت را غنیمت می شماریم و از خواهران و برادرانی که می توانند یک مقاله تحقیقاتی در موضوعات کنفرانس دهند، دوباره دعوت می کنیم. آخرین مهلت ارسال تحقیقات کامل روز 15 می 2021 میلادی است.

 

وی ادامه داد: تعداد تحقیقات دریافت شده و پذیرفته شده تاکنون به بیش از 20 تحقیق رسیده است. تحقیقات دیگر نیز در دست پیگیری و تکمیل توسط پژوهشگران و محققان است، تعداد آنها می تواند به 50 تحقیق برسد.

 

الشریفی افزود: این همایش با هدف تبیین زندگی علمی و شخصیتی سید مجاهد و خانواده اش و بررسی میراث علمی وی و مطالعه نقش جهادی اش و نشان داده عمق میراث فقهی و بینادی وی برگزار می شود.

 

مقالات و خلاصه مقالات به پست اینترنتی stc@hrc.iq و mujahid-conference@hrc.iq و یا به شماره (009647732931888) در تلگرام یا واتس اپ ارسال شود.

کد خبر 1047130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha