اجرای سیاست‌های کلی قوه قضائیه نیازمند تعامل مراجع قضایی با زندان‌ها است

سرپرست اداره کل زندان های سیستان و بلوچستان بر تعامل و همراهی بیش از پیش مراجع قضایی با زندان‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، محمدحسین خسروی با حضور در زندان سراوان ضمن بازدید از بخش های مختلف زندان با مددجویان دیدار چهره به چهره داشت و  مشکلات آنها را پیگیری کرد.

وی در دیدار با رئیس حوزه قضایی سراوان نیز گفت: اجرای سیاست های کلی قوه قضائیه نیازمند تعامل و همراهی مراجع قضائی با زندان ها  است و  یکی از مهمترین راه‌های تحقق کاهش جمعیت کیفری زندان ها و ساماندهی امور زندانیان حضور بیشتر قضات در درون زندان ها است تا از نزدیک به مشکلات مددجویان رسیدگی کنند.

خسروی افزود: در سال گذشته ما پیرو منویات ریاست قوه قضائیه و تاکیدات رئیس سازمان زندان ها مشاهده کردیم چه میزانی از زندانیان از تاسیسات حقوقی برخوردار شدند و با حضور بیشتر قضات در زندان ها شاهد کاهش جمعیت کیفری در زندان ها بودیم .

خاتمی رییس حوزه قضایی سراوان نیز گفت: در اجرای طرح غربالگری وضعیت قضائی زندان ها توانستیم با همکاران قضائی این شهرستان گامهای موثری در ایجاد تعامل و همراهی با هدف مرتفع کردن مشکلات زندانیان در راستای اجرای دستورالعمل ها برداریم.

سید عبدالکریم افزود: در سال جدید نیز تلاش  می کنیم با برنامه ریزی زمان بیشتری مراجع قضائی در زندان حضور داشته باشند و زمینه تحقق را فراهم آوریم.

کد خبر 1047197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha