سپاه و بسیج حافظان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

سردار مولایی با اشاره به اهمیت جایگاه سپاه در تحقق برنامه های انقلاب و نظام اسلامی گفت: شهداء راه آینده ما را تعیین کرده اند و در این مسیر روشن سپاه و بسیج در جریان تحقق رزمایش مواسات و همدلی با جدیت و اهتمام فعالیت دارد.

« سردار سید یوسف مولایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه طی ۴۲ سال گذشته از شکل گیری انقلاب با شعار حافظ انقلاب اسلامی و‌ نظام اسلامی در مقابل هر تهدیدی نقش موثر، قاطع و تعیین کننده داشته است.

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: شهداء راه آینده ما را تعیین کرده اند و در این مسیر روشن سپاه و بسیج در جریان تحقق رزمایش مواسات و همدلی با جدیت و اهتمام فعالیت دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت جایگاه سپاه در جریان محرومیت زدایی و ایجاد طرح های جهادی بیان کرد: سپاه در طول هشت سال دوران دفاع مقدس و در سال های پس از آن نقش ویژه و ممتازی داشت که اهم آن برنامه های سازندگی همراه با دفاع از کشور بود. 

 

وی از سپاه به عنوان خط مقدم مقابله با فشارها، تهدیدها، تحریم ها و ... نام برد و اظهار کرد: برای نخستین بار سدسازی، جاده سازی، توسعه پالایشگاه ها، اجرای طرح فلج اطفال و .... سپاه با جدیت وارد صحنه شد و به خوبی عمل کرد. 

 

به گفته مولایی، پس از جنگ ورود سپاه را در زمینه سازندگی و رفع عقب ماندگی ها شاهد هستیم، آنچنان که اگر کشور در هر جریان نیاز به نیروهای بسیج و سپاه بود این عزیزان با جان و دل پای کار آمدند و فعالانه عمل کردند. 

 

استفاده از ظرفیت های مردمی و ایجاد اشتغال خانگی با اهتمام سپاه 

 

مولایی اقدامات سپاه در عرصه رزمایش مواسات و همدلی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد:  استفاده از ظرفیت های مردمی با هدف ایجاد اشتغال خانگی با اهتمام سپاه از جمله اقدامات سپاه امام حسن مجتبی(ع) است. 

 

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز اظهار کرد: در خصوص ویروس کرونا سپاه استان البرز به صورت ویژه وارد عمل شد و طرح های مرتبط با محله محوری را ارائه داد و تمامی ظرفیت های سپاه را برای این منظور هماهنگ کرد. 

 

 

 

 

کد خبر 1047198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha